mandag 17. januar 2011

Vår på kjøkkenet

Nye uke, nye planer!
Hvor ble egentlig helgen av?!
Jo, det vet jeg egentlig veldig godt.
Den gikk nemlig med til: cafè-lunsj, filmkveld, taco, bål i skogen, brettspill og godis- spising:-)
Elsker sånne helger!

Men altså: ny uke og ett skritt nærmere vår!
I dag er det til og med 3 varmegrader her på Østlandet, og hva passer vel da bedre enn litt vårlig inspirasjon på kjøkkenet?


Her har jeg, som dere ser, lekt meg med en collage fra kjøkkenet;-)
De 2 brettene snek seg med hjem fra Kremmerhuset i dag, og fant seg godt tilrette i sitt nye hjem.
Friske blomster er et "must" hos meg, hvite tulipaner er blandt favorittene:-)

Tusen takk for alle de skjønne kommentarene deres på forrige innlegg, det varmet ordentlig godt inn i hjertet! :-)
Varm ble jeg også av alle de flotte tilbakemeldingene fra mottakerne, til og med en smule rørt..!
Men det beviser jo bare at det er ikke alltid så mye som skal til, sålenge det kommer fra hjertet:-)

Ha en super mandagskveld!

Klem, Rosa

10 kommentarer:

  1. Fatene med kirsebærblomster var bare nydelige, jeg har et gavekort liggende......jeg gløder bortpå benken nå :)

    SvarSlett
  2. Så mye lekre farger;)
    De brettene var kjempefine ♥

    Ha en kos dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei, jeg stod også holdt i det ene brettet med Geishaen på på lørdag, det er så fint, mange fristelser på Kremmerhuset. ha en fin uke som kommer, klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  4. Kjempefine brett:), kanonsøt tekanne:-).
    Ha en fin kveld
    Hilde

    SvarSlett
  5. Høres ut som en kos helg!!!
    Skjønne bilder fra kjøkkenet!:)

    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  6. Flott og inspirerende collage!

    Ja nå går det rette veien. Merker at behovet for friske farger øker på etter jul. Må være lengsel etter grønt gress og masse sol...

    Ha en flott ny uke! Klem

    SvarSlett
  7. Hørtes ut som en deilig helg, kjempefine brett du fikk med deg hjem;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  8. Så du e ikkje barra søt og snill altså? ;o)
    Kjenne te laaange prosjektlister ja...
    *sukk*
    Det e jo såååå masse eg har lyst te å gjørr!

    Ser ut så du har hatt ei fortreffelig helg jaffal, og det var uhyre kjekt å sjå.
    Har sotrkosa meg eg og, men nå "betale" eg for det...
    Definitivt verdt det da :o)

    Håpe du får ei flottanes nye veka godsnuppa.

    SvarSlett
  9. Det høres ut som en toppers helg med masse kos! Utrolig bra, unner deg virkelig det!Det du hadde kjøpt var også veldig vakkert, nesten så jeg blir litt bekymret for deg når du allerede tenker på vår, det er lenge igjen :-) neida, jeg bare tuller :-) Kjempefine farger! Kos deg med dagen i dag :-)

    SvarSlett
  10. oioioi! Det var fine brett! Hadde jeg ikke lovet meg selv at jeg ikke skal kjøpe noe mer før huset er innflytningsklart, så skulle jeg åkt rett ned på kremmerhuset i morgen den dag! ha en fin kveld :)

    SvarSlett