onsdag 5. januar 2011

Endelig!!

... kom putene fra Plonka, som jeg har ventet på i EVIGHETER!




Pga diverse misforståelser og kluss med bestillingen ble jeg nødt til å vente flere uker på disse godbitene- det har vært noen FRUSTRERENDE uker, I`ll tell u!
Men i dag kom de altså:-)
Foreløpig står de i sofaen, men siden de ikke akkurat sklir rett inn der, må jeg finne på noe lurt...
Sofaen er egentlig blå/grå og jeg kan ikke lenger fordra den, derfor har den fått beigemønstret sengeteppe over seg. Jeg har lenge vært på jakt etter et helt hvitt pledd/teppe/sengeteppe til å slenge over den (inntil jeg får kjøpt min Ektorp på Ikea), men slikt noe har jeg foreløpig ikke funnet i en akseptabel prisklasse...
Er det noen av dere som har tips mottas de med stor takk!

I kveld er det boksirklen- tid igjen, og jeg gleder meg:-)
Blir nok lite bilder derifra siden vi ikke skal være hos meg, og jeg er ganske hemmelighetsfull angående bloggen, men et lite referat kommer nok i morgen, tenker jeg. God mat, masse skravling & latter blir det garantert, som alltid:-)

Takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg angående organdonasjon, det føles veldig godt å kunne engasjere flere i en så viktig sak. Fikk du ikke med deg innlegget finner du det her .

Kos dere i kveld!

Klem, Rosa

12 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempehygglig kommentar inne hos meg, det varmer!!;) For en søt blogg du har, her kommer jeg gjerne på besøl igjen.

    Nydelige puter, skikkelig vårfølelse, og det passer jo godt på denne tiden:)

    Ønsker deg en riktig fin uke!
    Hilsen fra Lene:)

    SvarSlett
  2. Deilige puter.. Jeg ser det er mange som har skaffet seg Plonka puter.
    Åh ektorp <3, jeg vil gjerne ha med maaange trekk slik at jeg kan bytte etter humør! :D Det blomstrete er fint, og det grå, og det hvite, og glemte jeg noen?

    Ikke tenk på at du ikke kommenterer så mye, det er jo faktisk frivillig og ikke en jobb ;)

    Ja kaninene, det er nesten så jeg får lyst på selv, så snille som de var. Jeg hadde en når jeg var liten, men jeg kan huske at den var helt vill og stakk bare av. Jeg ser også minnene da lille meg står å prøver å spa ut møkka fra det enorme buret. hehe.

    Ha en fin dag, klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Ja ! Disse putene var så friske og fine :) Har dessverre ingen forslag til trekk. Men ikea har jo slike løse trekk for å trekke over sofaer. Du kan jo se på målene der .

    Ha en fin fin dag Rosa :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Så fiiiine!
    Du e nok blitt litt påvirka av bloggingen ja ;o)

    SvarSlett
  5. WOW så fine - superfine de Plonka putene!!!
    FIN dag til deg, Rosa!

    SvarSlett
  6. lekre puter i svimefarger, Rosa:) Plonka har mange fiiine stoffer altså:) Har vært på Epla og sikla:)
    Har ikke annet forslag enn å lete på Finn etter Ektorp-sofa:) Har funnet flere der jeg:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  7. Så fine de putene er, nydelige farger! Det er det som er med bloggingen, at man har lyst på alle de fine fristelsene som man ser her inne. Jeg har snart på følelsen av at jeg har så mange ulike stiler, en salig blanding preger Wilhelmine huset;)

    SvarSlett
  8. Hei Rosa! Så kjekt at du hadde lagt deg til som følger hos meg:-)

    Den som venter på noe godt o.s.v., for de putene var jo knallfine! Likte spes godt den blå. Kjekt med boksirkel da! Jeg er også med i en, og de kveldene er alltid stas. Hvilken bok leste dere?

    Likte det forrige innlegget ditt. En viktig sak du bragte på bane!

    Klem,
    Elin

    SvarSlett
  9. Flotte, friske puter! Forstår godt at du har ventet på dem:). Hva leser dere i boksirkelen da? Vi skal lese "The Secret" evnt. se filmen til vår neste "kunnskapsklubb" som vi kaller det... Vi gjør annet enn å bare lese, har diverse temaer også:). Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  10. Friske sommerlige puter. Skjønner godt du lengte etter Ektorpen fra Ikea, da kommer putene til sin rett!
    Klem Elin

    SvarSlett
  11. Superkule puter!Hadde ikke passet et eneste sted i huset mitt, men jeg synes de var herlige likevel!

    SvarSlett
  12. Heisan Rosa
    Disse Plonka.tingene er bare såååå fine,inkludert dine puter. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves..ikke sant?
    Ha en glad dag!
    Stor hilsen fra kaspara

    SvarSlett