torsdag 27. januar 2011

Fredags-kose-mat-tips?




Litt nytt "stæsj" på fatet på spisestuebordet må til!
Elsker rosa og hvite blomster, nå ble det en rosa mini- primula, er den ikke søt?? Hehe...
Synes det er fint å blande blomster og andre natur- elementer som kvister, kongler, kastanjer osv- få litt natur inn liksom:-)

I morgen er det helg igjen, deilig deilig...
Men: hva skal jeg finne på til mat i morgen kveld?
Jeg har gått litt lei både taco, pizza og lasagne og har veldig lyst på oppskrifter på "kose-mat" fra dere! Hva lager du til deg selv når du er hjemme alene f eks og skal kose deg skikkelig? (Desserter og godis klarer jeg fint selv, det er matoppskrifter jeg trenger, hihi...).
Jeg liker det meste, men har ikke planer om å tilbringe ohorvelige mengder tid på kjøkkenet i morgen kveld, så det må gå fort. Litt fort iallefall.;-)

Da tar jeg meg en tur på trening igjen og håper det drøsser på med enkle, gode og spennende oppskrifter;-)

Fin torsdag til dere!

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Juhuu Råsa;)
    Her i huset er Bakt potet den nye stor Fredagshit'en;))

    Vi tar de i mikro'n, da tar det ikke mange minuttene... og den blir like god;)
    Fyller med kryddersmør, mais, skinke/bacon, løk og ost... eller noe annet snacks som du er glad i;) Det er lettvindt og DIGG!

    Ha en koooos helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg har ingen råd å komme med, da jeg er elendig på kjøkkenet ;)
    Det går i pizza, taco og lasagne som helgekos her ;)

    Så godt å høre at du har det bra, vennen, og at du går en fin tid i møte- det fortjener du!!! <3

    Hihihi, søta- hadde ikke forventet at du skulle ta turen opp med alt det svinerinet som befant seg rundt oss, men jeg synes absolutt vi bør møtes engang ;)

    Ha en skjønn kveld, søte!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Pai er godt! Ruccola og fetaost hadde jeg i sist, nammm!:P Kan også bakes med speltmel, noe jeg benytter meg av. (tror jeg må bake en nå...;))
    God trening, spreka!;)

    Klem
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. Hei skjønne deg! Tusen takk for den fine kommentaren på bloggen min, jeg setter enormt pris på det og det betyr mer enn du tror og få tilbakemelding, spesielt når ting blir litt personlig.. Ha en fin helg, stor klem fra Cecilie : )

    SvarSlett
  5. mamma kom med blomst til meg også her en dag, så nå har jeg en knallrosa primula i vinduskarmen min :D herlig!

    SvarSlett