torsdag 27. januar 2011

Fredags-kose-mat-tips?




Litt nytt "stæsj" på fatet på spisestuebordet må til!
Elsker rosa og hvite blomster, nå ble det en rosa mini- primula, er den ikke søt?? Hehe...
Synes det er fint å blande blomster og andre natur- elementer som kvister, kongler, kastanjer osv- få litt natur inn liksom:-)

I morgen er det helg igjen, deilig deilig...
Men: hva skal jeg finne på til mat i morgen kveld?
Jeg har gått litt lei både taco, pizza og lasagne og har veldig lyst på oppskrifter på "kose-mat" fra dere! Hva lager du til deg selv når du er hjemme alene f eks og skal kose deg skikkelig? (Desserter og godis klarer jeg fint selv, det er matoppskrifter jeg trenger, hihi...).
Jeg liker det meste, men har ikke planer om å tilbringe ohorvelige mengder tid på kjøkkenet i morgen kveld, så det må gå fort. Litt fort iallefall.;-)

Da tar jeg meg en tur på trening igjen og håper det drøsser på med enkle, gode og spennende oppskrifter;-)

Fin torsdag til dere!

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Juhuu Råsa;)
    Her i huset er Bakt potet den nye stor Fredagshit'en;))

    Vi tar de i mikro'n, da tar det ikke mange minuttene... og den blir like god;)
    Fyller med kryddersmør, mais, skinke/bacon, løk og ost... eller noe annet snacks som du er glad i;) Det er lettvindt og DIGG!

    Ha en koooos helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg har ingen råd å komme med, da jeg er elendig på kjøkkenet ;)
    Det går i pizza, taco og lasagne som helgekos her ;)

    Så godt å høre at du har det bra, vennen, og at du går en fin tid i møte- det fortjener du!!! <3

    Hihihi, søta- hadde ikke forventet at du skulle ta turen opp med alt det svinerinet som befant seg rundt oss, men jeg synes absolutt vi bør møtes engang ;)

    Ha en skjønn kveld, søte!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Pai er godt! Ruccola og fetaost hadde jeg i sist, nammm!:P Kan også bakes med speltmel, noe jeg benytter meg av. (tror jeg må bake en nå...;))
    God trening, spreka!;)

    Klem
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. mamma kom med blomst til meg også her en dag, så nå har jeg en knallrosa primula i vinduskarmen min :D herlig!

    SvarSlett