fredag 28. januar 2011

Fredagskos

Da var endelig helgen her!
Husarbeidet er tatt (stort sett, hehe...), tven er på, rødtvinen er i glasset og kroppen i sofaen mens pizzadeigen hever. Jepp, det ble pizza i dag også, men med "nytt" fyll.

Bilde lånt fra Aperitif.no

Vanligvis lager jeg en variant med sorte oliven, rødløk, tomatsaus og diverse krydder + ost.
I dag har jeg slått til med denne varianten med grønn paprika, mais og kjøttboller (av kylling).
Spent på resultatet, dette blir nam!
Rømme må også på når den er ferdig, digg!

Takk for tips fra dere, de legger jeg meg på minnet:-)

Ha en fantastisk helg, skjønne jenter! Kooos dere, det skal jeg!
 I morgen er det trippel- jentebursdag, trenger vel ikke si jeg gleder meg veldig til det??? :-D

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Herlig fredagskveld;)
    Pizza og rødvin ER fredag det;))
    Kos deg masse i kveld og ha det GØY i morgen!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Mmmmm, såg godt ut!
    Her blei det frossen pizza og pepsi max. Kjøpte faktisk vin i dag, men hadde tenkt å kanskje nærme meg symaskinen igjen så...
    Kose meg fordet eg og da :o)

    Skikkelig kos deg på bursdagsfest i mårå og vennen.

    SvarSlett
  3. KOS deg med pizzaen! Jeg koser meg med pai med ruccola, soltørkede tomater, løk og fetaost - nammm!;P og så rødvin da:)

    Klem
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. Mmm, de så skummelt gode ut! Jeg har bare dyttet i meg søt kake og søte boller i hele dag, Tevangamannen har nemlig feiret 30-årsdag. Nå sniker saltsuget seg på... Håper du hadde det gøy på jentebursdag, jeg ser sofaen og tv'n i det fjerne. Må bare ta en stoor oppvask først...

    Klem

    SvarSlett