tirsdag 11. januar 2011

Rosa svinger kniven

Jeg har jo tidligere fortalt at jeg skulle prøve å få opp litt egenprodusert kunst på de "hvite" veggene mine i stua (som MÅ males når det blir litt varmere i været!), og i går fikk jeg endelig tatt kosten (eller kniven) i egen hånd og satt i gang.
Her er det foreløpige resultatet:


Det mangler fortsatt mye, men dere får jo en viss idè om hva som forhåpentligvis kommer opp på stueveggen min ganske snart:-)
Sikkert ganske ulikt det dere hadde tenkt dere, hehe...
Bildet er STORT, ca 70 x 100 cm, tipper jeg.
Malt med acryl, veeeldig greit.
Kjenner at jeg er riktig så fornøyd og gleder meg til å få det ferdig og henge det på veggen!

I ettermiddag skal jeg trene pilates igjen, det skal bli utrolig godt!
Helt klart en av mine favoritter når det kommer til trening av kjernemuskulatur, avspenning og pust.
Lurer du på hva dette egentlig er kan du ta en titt her .

Fin tirsdag til dere! :-)

Klem, Rosa

6 kommentarer:

  1. Takk for kommentar i min blogg .... :) Brødet var veldig godt og kommer til å bli bakt igjen hjemme hos meg :)

    Fortsatt fin tirsdag til deg også :)

    Klem B

    SvarSlett
  2. Men du er jo kunstner jo! Bildet blir mycket fint. Her har den kreative bobla sprukket med et ettertrykkelig smell, nå har jeg bare overskudd til jobb og unger. Men jeg blir nok vant, så det tar seg sikkert opp. I dag skal jeg legge med FØR kl ti, og lese på sengen. Gleeeder meg! Tevangamannen har fri fra jobb i to dager, og jeg er skikkelig svartsjuk. For det har ikke jeg, og det er leeenge til det er min tur. Men i morra er det lønningsdag, så da er jeg glad lell :-)

    Klem fra den andre siden av fjorden!

    SvarSlett
  3. Så helrig å svinge penselen (eller kniven) og trylle fram et så varmt og flott bilde. Flink kunstner!

    SvarSlett
  4. Hei Rosa malerinne!
    Fint bilde! Jeg liker veldig godt nonfigurative bilder jeg.
    "Greys" nei, he,he... har ikke sett en enste episode så der tippet du nok helt feil. Men er det triste filmer og triste nyheter ikke minst skal jeg love deg at det tutes og bæljes her.
    Ha en fin kveld, Rosa!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Kjempeflott, rene kunstneren:-), skal bli spennende å se det ferdig og oppe på veggen:-).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Å du er flink - åsså så stort -spennende :)
    Jeg har gått på pilates sjøl - fantastisk trening.MYE mer slitsomt enn det ser ut til :)

    SvarSlett