torsdag 13. januar 2011

Glad i deg!

... er ord som er gode å høre.
Som gir en varm følelse i magen.
Som kan gjøre en kald og grå torsdag til en fin dag.
Som gleder.

Jeg skulle gjerne sett mye mer til alle de skjønne venninnene mine. Men for meg som for alle andre, så spises hverdagen ofte opp av rutiner, jobb, mas og alle "må- ene".
Derfor hadde jeg lyst til å sette litt farge på en helt vanlig hverdag i januar for noen av de jeg er glad i.


Så i dag har et nydelig knippe søte og fantastiske venninner mottatt rosa kort i gullkonvolutter i postkassene sine!
Håper det varmer:-)

Ta vare på de du er glad i, og si det til dem!
GLAD I DERE! :-)

Ha en super torsdag, i morgen er det helg:-)

Klem, Rosa

12 kommentarer:

  1. Så hærligt og omtenksomt av deg!

    Du e barra god du vennen!!! :o)

    SvarSlett
  2. Så koselig ting og gjøre :) :) Jeg er et glad i deg menneske . Kan vel bli for mye til tider Hi hi ;) Nei det blir aldri for mye GLAD I DEG :)!!

    Kos deg på trening SPREKA ;)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. For en koselig ting og gjøre!
    Slike hverdagsoverraskelser er så flott ♥ Setter liksom litt ekstra pris på sånt...:))
    Tror du er en veldig, veldig snill venn altså ♥
    Kos deg i kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så fantastisk nydelig da, snille, søte deg, klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  5. Så kosleg og omtenksomt av deg!
    Kjempesøte kort:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så skjønn du er!♥ Sant det der, at man må SI at man er glad i dem man er glad i;)

    Klem til deg,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  7. Hællan, så skjønn du er!!
    Omtenksomme, gode kvinne!
    Skulle vært flere som deg der ute ;) Hihi!

    Takk for gode ord, vennen min, det har betydd og betyr så uendelig mye!
    Jeg er rørt, takknemlig og varm om hjertet.
    Takk for at du er den du er!

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Åå, så koselig!! Tenk å få et sånnt kort i posten,tenker mottakerne ble overlykkelige:)
    Nå er det jammen fredag igjen!! Ha ei fin helg! Klem fra Randi.

    SvarSlett
  9. Så flink du er til å ta vare på de du er glade i! Ha en super-duper helg! ;)

    SvarSlett
  10. Hei igjen Rosa :) Jeg har finregnet litt på hvor lang tid vårt siste prosjekt tok , ca 50 timer ;)

    Kos deg i dag Rosa ( her i heimen er det 14 års dag i dag )
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  11. For en hyggelig overraskelse for de gode venninnene. Det er jo sjeldent folk tar seg tid til noe mer enn en kort mail eller sms.
    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  12. Du er god da! Sånt skulle man gjøre oftere. Noe å tenke på.

    Stor varm klem!

    SvarSlett