tirsdag 25. januar 2011

Glad i bøker?


Så var det tirsdag igjen da, den dagen i uka jeg liker aller minst av alle.
På mandag lever jeg fortsatt litt på helgens opplevelser, på onsdag er man halvveis til helg (juhu!), på torsdag er det praktisk talt helg og på fredag... dere skjønner tanken;-)
Heldigvis lyses tirsdagene opp av pilates- trening og "Grey`s Anathomy"!

Men tilbake til bøkene!
Er dere som jeg levende opptatt av bøker og savner noen å dele lidenskapen med?
Registrer deg på bokelskere.no som er bøkenes svar på Facebook. Her kan du følge andre bokelskere, legge inn kommentarer og anmeldelser, gi terningkast og ikke minst legge inn de bøkene du har lest i virituelle bokhyller. Superfantastisk for en organiserings- freak som meg! (Jeg blir rett og slett GLAD av å planlegge, organisere og lage lister!).

Nå er det tid for en liten strekk på sofaen sammen med "Jane Eyre".
See u:-)

Klem, Rosa

PS: Tuuuuusen takk for alle de skjønne kommentarene deres på forrige innlegg om stua mi, dere er bare kjempesøte:-)))

3 kommentarer:

  1. Glad i bøker, men det har blitt lite de siste årene. Har maaange i bokhyllene som gjerna sku ha blitt lest ;o)
    Lese ein del for Trym om kveldane da.

    Så fine stua di e da! Syns det gjorde seg veldig med dei retro putene ;o)

    Klem på klem

    SvarSlett
  2. hei rosa
    og 1000 takk for koselig hilsen fra deg!
    og du har jo en superskjønn blogg selv! bra jeg fant veien hit!
    ..og bokelsker som jeg er :0) (er nå midt i knausgård-modus, bok nr.3 av 6)
    og du - jeg bare digget den grå sofaen din under her, både i form og farge!
    ha en fortsatt fin dag - moaklem!

    SvarSlett
  3. Så artig! Tusen takk for tipset, skal absolutt sjekkes ut:))
    Klem Pøbelen

    SvarSlett