torsdag 17. februar 2011

Party, party!!

Fikk tilsendt denne av min gode (og gravide) venninne H på jobb i dag, jeg lo så jeg nesten trillet bortover gangen, MÅ sees! :-D




Litt stille på interiør-fronten om dagen, må være all snøen som laver ned som legger et lokk på kreativiteten, tror jeg.
Men i kveld får snø være snø, for da blir det sushi og skravlings i Rosa- heimen, gleder meg:-)

Ha en festlig torsdag girls, i morgen er det helg igjen<3

Klem, Rosa

PS: Tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene på forrige innlegg, dere er fantastiske:-)
PPS: Hvis noen har lyst til å fortelle meg hvordan jeg kan få lagd ORDENTLIGE hjerter på bloggen blir jeg også veldig glad;-)

3 kommentarer:

  1. Hei hei...

    For en supersøt liten filmsnutt!

    Kos deg i kveld:)) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg får ikke til å spille av filmsnutten, må oppdatere ting og tang på denne dinosaurmaskinen min..
    Og hjerter... Aner ikke, kan sikkert ikke lage det på denne oldisen, men finner jeg det ut, så skal jeg dele det med deg.. :O)

    Klem fra meg og kos deg i kveld.
    Linda.

    SvarSlett
  3. Søt video:) Takk for at du delte den! Hadde nok aldri funnet på å sett en sånn video ellers. Er mer den typen som søker opp etter søte hunder og valper og marsvin på youtube, rar som jeg er. :)

    SvarSlett