lørdag 5. februar 2011

Lørdagsmys og rutiner


Mmm... lørdag:-)

Det er bare å innrømme det: jeg liker rutiner! Nei, jeg DIGGER rutiner, faktisk.
Hver eneste lørdag gleder jeg meg til å sove lenge, siden jeg står opp kl 06.15 på hverdager.
Og hver eneste lørdag våkner jeg mellom kl 07 og 08, ferdig sovet.
I dag startet dagen kl 07.10 med kaffe, levende lys og en god bok i sofaen.
Veldig, veldig fint.


Som på hverdagene har jeg også bestemte rutiner i helgene.
 Lørdag betyr innkjøp friske blomster + mat for kommende uke, kles- og husvask (hvis jeg ikke har fått det unna på torsdag, som er "målet"), og gjerne en tur på biblioteket for å levere/ hente bøker.
Så også i dag.
Rutiner gjør livet mitt enklere og gladere, tro det eller ei! Hehe...
Har dere spesielle ting dere MÅ gjøre på lørdager?


I dag ble det rosa roser, jeg er helt forelsket! Sukk...

Kvelden blir av det rolige slaget med hjemmelagd lasagne, god drikke og tv- titting før jeg antagelig kryper til køys sånn rundt 22.30 engang. Er man A- menneske, så er man A- menneske;-)

Ha en fortreffelig helg alle dere søte! :-)

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Hei du skjønne;)
    Er deilig og stå opp tidlig i helgene og få litt ut av dagen ♥ Fridagene er for fine for og sove bort;))

    Nydelige roser!

    Ha en fin Lørdag - kos deg masse;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fint å se at andre også har rutiner :) Jeg starter alltid dagen med kaffe og kos før jeg kommer i gang :) I dag har jeg hatt besøk av min søster og hennes sønn på 2 ( de bor i oslo ) Trivelig å se dem igjen :)

    Ha en fin helg videre :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Guriland så nydelige roser!!
    Jeg er nok ikke såå vanemenneske, men lørdagen er dagen for innkjøp av dagligvarer.
    Bibliotekturer tar jeg når det passer.. ser at du har valgt noen av de samme bøkene som jeg har lyst til å lese. ;-)
    Kos deg med helg!! :-)

    SvarSlett