mandag 28. februar 2011

Februar


I morgen er det den første vårdagen i den første vårmåneden, hvor deilig er ikke det??
Selv om det ikke er noe som tyder på at vinteren er over på østlandet på en god stund enda, er det godt å vite at vi nærmer oss:-)

Det er travle tider om dagen, men jeg henger i stroppen og passer på å kose meg når anledningen byr seg.
Skulle gjerne brukt mer tid både på å skrive innlegg og kommentere på alle de fine bloggene deres, men desverre strekker ikke tiden helt til om dagen. Er nok ikke den eneste som har det sånn, tenker jeg.
Men jeg leser masse flotte innlegg hver dag, og suger til meg fargeglede og inspirasjon!

Ha en fortsatt fin mandag alle dere søte.

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Know the feeling :o)
    Ikkje lett å rekke over alt og alle.

    Kjekt å hørra at du har det travelt.
    Formen bedre kanskje? Håpe det.

    SvarSlett
  2. Travle dager kan være veldig slitsomt!
    MEN, tenk så deilig det blir når du kan roe litt ned ♥

    Wow, så flotte øredobber du har fått deg da, finnes så mange vakre sjeler rundtom! Tenk at noen er så snille, bare for og være snill ♥

    Ha en kos kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Lykke til med alt du har å gjøre, Rosa. Tenker det går mye i oppgaveskriving.. Blir nok deilig når du kan puste lettet ut:-)

    I dag skriver vi 3. mars, nå må bare den etterlengta våren begynne å vise seg snart!

    Klem, Elin

    SvarSlett
  4. Okay da, kanskje et lite bilde av mitt grønne kjøkken kommer etterhvert, hihi... Men forvent deg ingenting, så slipper du og bli skuffet, haha!

    Have a nice VM-søndag! Heia, Heia!

    Klem Line

    SvarSlett