lørdag 26. februar 2011

Godhet

Noen mennesker er helt spesielle.
Supersnella Jenny er en av dem.
For noen dager siden skrev hun på bloggen min at hun hadde kjøpt noen flotte øredobber som hun trodde ville passe bedre til meg enn til henne, og spurte om jeg kanskje hadde lyst på de.
Er det mulig???
Og vi snakker ikke om juggel fra H&M, vi snakker ekte designvare fra Cecilie Melli, en av mine absolutte favoritter!

Jeg ble HELT satt ut over spørsmålet og omtanken, men klarte heldigvis å få sendt snella en mail og skrevet at jeg hadde VELDIG, VELDIG lyst på rosa øredobber:-)
I går lå de, sammen med verdens søteste hilsen, i postkassa og ventet på meg da jeg kom trøtt og sliten hjem fra jobb:




Har dere sett noe så nydelig???
Jeg er rørt langt inn i hjertet mitt over at det finnes slike gode mennesker som bare vil andre godt, uten noen baktanke eller forventning om å få noe tilbake.

Jenny: TUSEN MILLIONER TAKK enda en gang:-)

Ønsker dere alle en riktig god helg, her blir det innekos med magasiner, bok, hjemmelaget pizza, snop og brus:-)

Klem, Rosa

8 kommentarer:

  1. Næmmen!
    Lucky you! :o)

    Så fiiine de var!

    Kosa deg alt du orke videre med helga :o)

    SvarSlett
  2. Næmen, ååå så fine!!! Og så utrolig snilt og raust av Jenny! Nå er du jo nærmest klar for fest!
    Ha en finfin lørdagskveld :)

    KlemMarit

    SvarSlett
  3. Søte deg :) Så koselig at du likte dem! Takk for så generøs omtale. Synes det bare er hyggelig at øredobbene blir brukt jeg - de er jo flotte :)

    Ha en deilig søndag. Nå hopper jeg til køys!
    klem

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen!!!! De var jo bare nydelige. Jeg elsker rosa jeg også :)))

    SvarSlett
  5. Så raust og hyggelig gjort! Og øredobbene så jo stunning ut på deg:-)

    Ha en deilig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så utruleg snillt!! Heldige deg! Dei var superfine:))
    Klem:)

    SvarSlett