søndag 20. februar 2011

Forandring fryder?


Velkommen til min "nye" blogg! :-)
Hva synes dere???
Jeg er veldig fornøyd med eget arbeid, hehe...

Forutenom oppussing her på bloggen har helgen gått med til mye avslapning , lesing av både bok og favorittblogger, og inntak av både god mat, drikke og snop.

 Har også fått skrevet en del på prosjektoppgaven, endelig! Kanksje det var offentliggjøringen av mine ikke- fullt- så- gode- sider på fredag som fikk sparket meg i gang? ;-)

I morgen er det mandag og ny uke, håper den blir fin:-)

Klem, Rosa

8 kommentarer:

  1. Weeee...
    Du er så søøøøt :)
    Herlig uttrykk her inne nå
    *LIKER*

    ...Jeg lo ganske høyt av kommentaren du la igjen inne hos meg, med persiennene..hahah.
    Ser det for meg..Du sitter og drar de opp...og ned...opp igjen..og så ned... Like morro hver gang*ler*
    Du er rå kul snuppa :)

    *digger deg*

    SvarSlett
  2. KUL bloggen din ble nå ;) RÅSA og en vakker blomst .Ha en fin uke som kommer du også :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Fin forandring hos deg! Ser du har fått gjort de "viktige" tingene i helgen, nemlig kost deg;-) Ha en flott uke!

    SvarSlett
  4. Heeeeei!
    Nå trudde eg fysst at eg var kommt feil ja :o)

    Eg prøvde faktisk å legga igjen kommentar hos deg i går, men då krasja nettet igjen :o(

    Så godt å hørra at du har fått sving på oppgava di da vennen!
    Og den hærlige videosnutten :o)
    Den fekk ein sjuskete stakkar te å smila ja :o)

    Håpe du får ei glad og god ny veka!

    SvarSlett
  5. Veldig fin blogg du har :)
    Koselig med kommentar inne hos meg, kommer nok snart igjen jeg også :)

    ¤Ida¤

    SvarSlett