mandag 28. mai 2012

Rosa skal det være!


Endelig fikk jeg på plass et nytt bilde på bloggen!
Har lenge lett etter det riktige bildet, samtidig som jeg helst ville ha tatt det selv. Det er jo tross alt min blogg, og da mener jeg at jeg bør gjøre det meste selv:-)

I dag ble det en koselig tur på hagesenteret sammen med mamma, fikk handlet både diverse urter og blomster til både ute og inne. Love it!
Og hva er vel vakrere enn gerbera i yndlingsfargen? 
:-)

Håper dere også har hatt en fin pinse?
Jeg kan melde om en innholdsrik langhelg, som foruten blomster og tid med mamma har inneholdt:
sol, bading, god mat, sommerfest, nattlig spurt etter siste buss, flørting, punsj, 7 nye myggstikk og bittelitt oppgavejobbing.

Klem, Rosa

3 kommentarer:

  1. Det ble BRA vettu, og skikkelig deg:)
    Herlig farge ♥
    Høres ut som du har hatt en flott pinse, det har vi og - nesten flyttet utendørs, deilig, deilig:)

    Ha en fin kveld:)

    PS: vasen min er str Medium, akkurat passe:)

    SvarSlett
  2. Gerbra er nydelig - og det er langhelg også :) Høres ut som at du har hatt en fin en!

    Alt godt til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett