fredag 18. mai 2012

Nytelse


Endelig fredag, favorittdagen! 

Dagen startet rolig med "God Morgen, Norge", kaffe og god frokost, mmm...
Jeg våkner ofte sulten og da er det viktig å få i seg noe sunt og godt, som holder lenge utover formiddagen. 
Dessuten er det bevist at om man spiser frokost er det også enklere å ikke overspise senere på dagen (til de som måtte være opptatt av det;-)).
Så unn deg en skikkelig frokost! 

Nå er det straks på tide å løpe avgårde og gjøre et par intervjuer til oppgaven, sååå lei skole nå...
Men det er bare å bite tenna sammen og heller tenke på hvor deilig det skal bli å bli ferdig. Kun ett par uker igjen nå, jippi!! 

Kvelden starter med 1 time Zumba med den herligste gjengen, før det er tid for god mat & vin med en god venninne. Can't wait:-D

Hvordan skal dere tilbringe fredagen? 
:-)

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. He sveis! Roser og vin er vel aldri feil :-) Jeg har til alt overmål vært ute på min aller første joggetur i dag! Etter mye press kjøpte jeg joggesko i forrige uke, og først i dag fikk jeg testa dem. Ikke ante jeg at joggesko kunne være så deilige! Håper jeg greier å opprettholde joggelysten...

    Fin ny uke til deg :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig med et glass og søte blomster.

    Vi har et kjempestort SommerBloggLotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    Ha en solrik og deilig søndag.

    SvarSlett