mandag 14. mai 2012

PT (personlig trener)- my new favorite


Beklager å skuffe dere, men nei, dette er nok desverre ikke meg;-)

Som jeg sa blir det litt endringer på bloggen fremover, bl a vil det bli mer fokus på trening og kosthold. 
Dette er noe jeg virkelig BRENNER for, og det er grunnen til at jeg velger å dele mer av dette med dere. 
For meg handler det om å ta vare på meg selv, og være den beste utgaven av meg selv.
Kanskje kan jeg inspirere noen av dere også? :-)

Jeg har lenge vært glad i å trene mye, og er utdannet både Zumba- og styrkeinstruktør. 
Likevel følte jeg ikke at jeg kunne nok om styrketrening, og har nå startet og trene med PT (personlig trener) noen dager i uka. 
Og jeg kan bare si dere: Jeg har ALDRI vært så sliten, så svett og hatt så mye vondt i musklene noen gang!!!
Jeg er i utgangspunktet ganske flink til og glad i å presse meg selv på trening, men det kommer ikke i nærheten av dette. Og best av alt: Jeg ELSKER det! :-D
Målet er å minske fettprosenten og øke muskelmassen, og jeg skal også i gang med kostholdsendring. For det hjelper desverre ikke å bare trene riktig, man må spise riktig også.
Mer om det i neste innlegg:-)

Nå er det på tide for denne jenta å få i seg en god porsjon mat, og synke laaangt ned i sofaen etter en beinhard beinøkt. Sliten, men lykkelig:-)

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Her har det blitt lite trening de siste ukene, bytta det ut med ferie i sol og varme. Men i morgen, ja da er det tilbake til trening og sunnere mat.... Blir dårlig humør bare av å tenke på det, hehe :)

    SvarSlett
  2. Jeg blir så inspirert av slike innlegg altså:)
    Kjenner at NÅ skal jeg og begynne... hehe!
    MEN, det stopper liksom der... kjedelig altså, men jeg sliter med denne dørstokken, den er veeeeeldig høy her jeg bor, hehe:)

    Men nå øyner jeg virkelig et håp da, hvis du klarer og omvende meg fra sofa'n og godis om kveldene og ut i og trene - ja da er du GOD:)

    Dette blir spennende!!

    Ha en fin fin kvled ♥

    SvarSlett