lørdag 13. november 2010

"Helgen er ikke bare burde- burde..."

Dette BURDE jeg ha gjort:


Dette GJØR jeg:







En liten miss-match der, kanksje??
Jaja... men jeg får iallefall ferdigstilt alle hjertene som er bestilt!! Og det er jo også noe jeg BURDE... sant?? ;-)

Denne uka har det vært mye jobb, så det har ikke blitt tid til så mye blogging og annen moro som jeg gjerne skulle ønske. Men jeg har ikke forsvunnet, og holder meg godt oppdatert på hva dere driver med, selv om jeg har vært litt dårlig til å legge igjen spor i det siste.
Veldig gøy med nye følgere og alle hyggelige kommentarer, setter STOR pris på det!

Nå skal jeg lage meg en stor kopp te og kikke innom alle de søte bloggene deres- det er lørdagskos det!
Ha en fortreffelig helg!

Klem, Rosa

PS: Selvsagt BURDE jeg også brukt mer tid på å ta finere bilder... ;-)

6 kommentarer:

  1. Hei, her kunne jeg ha signert på innlegget. Jeg har ikke en gang bøkene mine fremme jeg...hm...hvordan skal dette gå tro...må skjerpe meg jeg asså...men du syr i allefall de nydeligste hjerter, din helt egen lille hjertebedrift som du kan være leder for;-)) Pust ut og nyt helgen, klem fra W.

    SvarSlett
  2. Hello sweetie :)
    Gudd å herlig at noen er enig med meg :) Jepp mailen din er lagret og jeg skal sende deg en mail i kveld :D:D Klem

    SvarSlett
  3. Ser ut til at du har nok å henge fingrene i!! Men det er iallefall da jeg får mest gjort...når jeg har det som travlest :)

    Fin helg til deg, Rosa ;)

    SvarSlett
  4. Uff, story of my life. Jeg greier bare ikke å sette fornuftige og viktige sysler foran alt det andre som er mye morsommere å gjøre! Skulle hatt en sånn teknisk duppeditt bygd inn i kroppen som ga meg støt hver gang jeg valgte pleasure foran business. Uff, det hørtes trist ut. Tror jeg fortsetter sånn som jeg er jeg.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Ja,dette kunne vært meg..jeg holder på akkurat på samme måten!
    Men, kos er viktig..og jeg tror at flere med meg driver å TENKER en hel haug på det vi egentlig skulle gjort, mens vi gjør andre ting...så, helt unyttig er det ikke.

    Frk.Virrum

    SvarSlett
  6. Man skal gjøre det man har lyst til:-) Hjertene ser nydelige ut! God inspirasjon. Herlig med helg, men ikke fullt så herlig når den nærmer seg slutten.

    Håper du har det fint! Klem fra Cecilie :)

    SvarSlett