søndag 12. september 2010

Slapp søndag

I Rosas liv er søndag= treningsdag. Men ikke i dag. I dag ble det heller en aldri så liten tur ut for å lufte det nye kameraet, og trekke inn litt deilig høstluft.
Blir så glad av gult! Men ikke så glad som av rosa da, hehe...

 Glad i sopp, men tror jeg skal satse på Meny på det området inntil videre.
Synes det er deilig at det går mot høst og kjørligere tider, selv om det ikke akkurat har vært noen knallsommer her sør. Men høsten har så absolutt sin sjarm for en som er glad i både uvær, levende lys, bøker, kakao og ullsokker. Dessuten er høst bursdagstid og alle liker jo pakker, hihi:-)

Jeg blir alltid så imponert over disse flinke menneskene som begynner å forberede julen mens vi andre fortsatt tenker sommerferie, så i år, i år, skal jeg bli en av "disse" jeg også! Planleggingen har nå såvidt kommet i gang... ja, jeg har iallefall begynte å TENKE på at det nok blir jul i år også.
Jeg flyttet inn i den lille leiligheten min like før jul i fjor og fikk dermed ikke satt alle de kreative planene mine ut i livet. Men i år- da skal det bli jul i egen leilighet ja!
Kjenner nå at jeg blir bittelittegranne sliten bare av tanken på juleverksted, julekort, julegaver, julelunsjer, julekaker og ribbe med surkål... men jeg har iallefall tenkt tanken allerede i september. Planlegging er jo halve jobben, eller hva?


Ha en fortsatt glad søndag der ute i bloggeland:-)

2 kommentarer:

  1. Hei Rosa
    Varmt velkommen til Blogglandia; et hyggelig, inspirerende og kreativt land.
    Spennende med nytt kamera og ute i naturen er det jo flust av motiver som ligger og venter.
    Apropo jul ja; for ikke lenge siden hadde jeg full jul her med adventskalender osv. Helt surrealistisk! Vel, det ble tatt bilder til et blad og hvilket kan jeg jo røpe på bloggen etter hvert.
    Lykke til med juleforberedelser, ny blogg, nytt kamera og det hele og ha en sin senkveld!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for det, og ikke minst hyggelig innlegg! Merker meg at bloggere er særdeles snille og omtenksomme mennesker- *liker* :-)

    SvarSlett