onsdag 15. september 2010

Onsdag, sier du?

Snart helg jo! :-)
Da er Rosa godt plassert i sofakroken med både rykende varm kaffe og dessert gitt! Ikke ofte jeg spiser (eller lager, for den sakens skyld...) dessert, men noen ganger slår jeg til! Ja... altså... det var egentlig ikke jeg som slo til, det var vel mer Meny... kremt... men uansett: mandelpudding med bringebærsaus ble det! Mmm...
Det er den desserten jeg husker best fra barndommen, da selvsagt den hjemmelagde varianten. Godt med slike mat- minner som vekker gode følelser fra langt tilbake:-)
Hva er din favorittdessert forresten?
Jeg er egentlig veldig motstander av all ferdigmat, men noen ganger... hehe...

Og selvsagt ble det litt nytt stoff også, er de ikke fine?
Har foreløpig ingen klar plan om hva og hvor de skal brukes, men det skal nok ikke by på problemer. Spesielt ikke nå som jeg har blitt så god venn med Herr Symaskin, hihi...

Ellers er det fortsatt jul som kretser en del rundt i mitt lille mørke hode. Kommet et stykke på vei med hvem som er så heldige å få Rosa- gaver i år, men hva er ikke endelig definert... annet enn at det bør bli mest homemade gaver i år;-)

Nå skal jeg kose meg videre med mandelpuddingen, see u!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar