onsdag 22. september 2010

Den Store kose-seg-dagen!

Denne dagen står virkelig i Rosas tegn!
En deilig dag som startet med litt "God Morgen, Norge", kaffe og frokost i sofaen (som faktisk er lys blå/grå og fortjener et lyst trekk over seg for å skli litt mer ubemerket inn i hjemmet, men mer om det senere. Stooort prosjekt for Rosa som nettopp har fått seg symaskin og fortsatt er litt usikker på bruken av den...).

Så var det tid for en tur til frisøren, noe jeg setter mer og mer pris på jo eldre jeg blir. Hm... tegn på at man begynner å bli "voksen"?
Men uansett er det deilig å bli ordnet og dullet med, og når frisøren i tillegg byr på sjokolade- ja, da skal det ikke mer til for å få meg til å smile stort og lenge:-)
Siden jeg ikke er den mest vågale på hårfronten (heller) ble det ingen store endringer, men en supersøt hårspenne i sølv med en hvit perle ble det! Skal se om jeg ikke får vist dere et bilde av den neste gang, den er ubersøt!

Og så da, endelig, var det tid for en tur på hobbybutikken!
Dette har jeg ventet lenge på, både fordi jeg fryktet det ville bli fryktelig dyrt med alle mine plutselige idèer og fordi det er en, foreløpig, litt ukjent og ny verden for meg. Jeg har lagd litt småtteri tidligere, men aldri sydd.
Men damene var sååå snille og hjalp meg, og jeg klarte begrense meg! *stolt*
Her er dagens "fangst":


Stappevatt (nytt ord for meg, hehe), nåler, stoff, masse rosa knapper og brodèrgarn.
Klør i fingrene etter å komme i gang! Planen er å lage rosa hjerter, som kanskje vil ende opp som små julegaver etterhvert. Me får sjå, først må jeg nok øve litt...
Skulle selvsagt ha satt i gang med dette NÅ, men rekker ikke det i dag. Jeg skal nemlig på Kamille- kveld med min gode venninne H som har vunnet billetter!! Jippi!!
Gleder meg skikkelig, og håper det er lov å ta bilder, så jeg kan få delt litt med dere også!

Ha en strålende onsdag alle sammen, og tusen takk for hyggelige kommentarer og en følger- veldig veldig gøy! :-)

Klem, Rosa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar