torsdag 31. januar 2013

Kreativ torsdag





Etter å ha sett de superfine pompomene inne hos søte Live måtte jeg også prøve meg.
Så enkelt og så fint:-)

Jeg er jo veldig glad i knallrosa, så jeg prøvde meg med noen hvite og noen rosa ark silkepapir. 
Så nå har en en 2-1 pompom som jeg kan snu etter ønske, hihi...

Billig silkepapir fant jeg hos Plantasjen, av alle steder, men det er sikkert mange andre steder som også selger dette.

Hvis dere ser godt på bildene ser dere at SOLEN endelig skinner i Oslo, og kan ikke få sagt hvor deilig det er! (Jada, litt tidlig, men pyttsann).
Nå føler jeg våren er i anmarsj, og den skal bli fiiiin:-)

God torsdag til dere, make it a good one!

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Ahhh, er så deilig med solen som skinner... og det drypper fra hustakene:))
    Meeeen, er nok litt tidlig og tenke på våren enda ja, er en stund igjen med vinter frykter jeg, meldt -10 igjen nå her... :((

    Flotte pompom'er, de er fine og pynte med:)) ♥

    SvarSlett
  2. fabelaktig!

    Sånne har vi laget ganske så mange av opp igjennom.

    God helg til deg, her skal jeg nyte en skikkelig deilig alenekveld hjemme før vi spenner på skia og drar til Beitostølen i morgen :)

    klemklem

    SvarSlett
  3. Så fin den ble :) Nydelig bilde med solskinn på! God helg til deg :)

    SvarSlett
  4. OH, sånne må jeg og prøve meg på... :) de ble jo kjempe fine...

    flink du er... koselig blogg har du og, den følger jeg gjerne videre :)

    Ha en fin fin fredag, her er mannen endelig kommet hjem... deilig... :)

    Blogges!!

    Klems Diana.

    SvarSlett