søndag 27. januar 2013

Feiring!


Jeg er et utpreget konkurranse- menneske, på godt og vondt. Jeg HATER å tape, og blir regelrett sur om jeg taper i Yatzy! (I know, ikke veldig sjarmerende).
Jeg vil vinne ALT jeg deltar i, noe som til tider kan være både slitsomt og usunt.

Dette konkurranse- instinktet har kommet gradvis med årene og utfordringene, og når man har kjent på seieren etter å ha jobbet knallhardt for noe, er det ingenting som "smaker" bedre.

På tross av dette er jeg dårlig til å feire det jeg har oppnådd, og i dag fant jeg ut at det var det på tide å gjøre noe med! Så i dag feirer jeg treningsmål nr 1 for 2013: 
Komme inn i en rutine med 5 harde og varierte treningsøkter i uka. 
Dette har jeg klart de siste 3 ukene, og føler nå at det går litt av seg selv, juhuu!!

Jeg får stadig kommentarer på at jeg er så flink og spørsmål om livet mitt kun består av trening og sunn mat. 
Nei, det gjør det definitivt ikke! Jeg spiser det meste, men i moderate mengder, og "hemmeligheten" bak å få klemt inn så mange økter i en travel hverdag heter PLANLEGGING.
Ønsker du tips om hva og hvordan få tid til å trene eller andre treningsrelaterte tips, send meg gjerne en mail på rosaibyen@live.no. Jeg hjelper så gjerne, noe jeg tar skrittet videre i til sommeren (mer om dette senere).

God søndagskveld ønskes DEG, kjære leser:-)

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Du ER flink!!
    Samtidig som jeg tror du er veldig flink til og rose deg selv og gi deg selv små "premier", som et glass Baileys i ny og ne ♥ Det så foressten veeeldig digg ut!

    Skulle ønske jeg var like moivert som deg, den kommer aldri til meg;(

    HA en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. *imponert*
    Har som mål å få `drømmekroppen` i år, men ligger dårlig an så langt,,,:P
    Godt å hente litt inspirasjon her hos deg da!
    Stå på!!!:D
    klem

    SvarSlett