tirsdag 29. januar 2013

Instagram og en aldri så liten avsløring


God morgen mine skjønne lesere!

I går fikk jeg spørsmål fra superfine Line med den nydelige bloggen Har en drøm om jeg er på Instagram.
Oh yes, jeg er definitivt på Instagram;-)
Synes det er en genial måte å dele små glimt av min hverdag med nære og kjære på!

Legg meg gjerne til, dere finner meg som jannichep.
(Og der fikk dere vite hva jeg egentlig heter også, hihi...)

Riktig god tirsdag til dere, jeg har en uventet fridag og skal bruke den til det jeg liker aller best.
Stikkord: 
Kaffe, Frokost- tv, interiør- magasiner og trening. 
Digg dag! :-D

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Lurt og legge ut her, er ikke så lett og finne deg med det navnet:)

    Har fått svar fra ROOM Copenhagen og her er hva de skrev:

    Christiania GlasMagasin på Stortorvet i Oslo og Norway Designs i Stortingsgata har et godt vareutvalg på Pantone.

    Så da kan du nok finne noen der:))

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Tjoho!
    Nå følger jeg deg på instagram :)
    Jeg er Birgittekr :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Det fant jeg faktisk ut på egenhånd en gang i sommer... hihi!

    Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
    klemklem

    SvarSlett
  4. Føler at jeg er det eneste mennesket igjen i den vestlige hemisfære som ikke er på Instagram... ;) Tror jeg må få fingeren ut, for jeg liker konseptet veldig godt!!

    SvarSlett