mandag 28. januar 2013

Bedre sent enn aldri?


ENDELIG fikk frk Perfeksjonist "ånden over seg" til å få hengt opp de nydelige Hagedornhagen- bildene! 
Tok bare 4,5 mnd, ikke så verst det? ;-)

Eeeeeegentlig har jeg sorte rammer til de, men siden jeg derimot ikke har drill og gips- plugger, får sort washi- tape duge.
 Ikke lett for en perfeksjonist dette...
*fnis*

Nå skal jeg knote litt rundt i Picasa, tydelig at det er lenge siden jeg har blogget noe særlig når jeg ikke engang husker hvordan jeg redigerer bilder;-)

C U!

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Ble mycket bra altså. Synes ikke 4,5 måneder er så verst jeg, jeg bruker ca et år på å få opp ting på veggene :-) Tror jeg har en "lage hull i veggen-angst"...

    SvarSlett
  2. hehe, sånn er jeg og, tar en evighet før ting kommer opp:))
    Men så kult det ble med teipen!! Den var ny:)

    Jeg sendte en mail til hun jeg har kontakt med fra ROOM Copenhagen, som har Pantone-settet, er jo helt håpløst at det ikke står noe på siden om HVOR man får kjøpt de... Gir deg beskjed straks jeg hører noe:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    Endelig er jeg på Instagram, er du?
    @harendrom er meg:)

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempekult!
    Er faktisk litt perfeksjonist jeg også, men det gjelder ikke rot/sirlighet!
    Vi har det på hvert vårt vis;)
    Natta snuppa:)

    SvarSlett
  4. Så koselig spiseplass! Og de bildene er så fine.

    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Mye har endret seg hos oss på 1 år siden bildene ble tatt.

    Fortsatt fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett