fredag 8. oktober 2010

HEEELG!!!

Hohoho- endelig FREDAG!!!
Fredag er definitivt den beste dagen i uka, spør du meg. Fredagsstemning på jobb, nyvasket leilighet (eh... jasså???), mye bra på tv og forventninger til hva de 2 neste dagene vil bringe. Jeg liker å glede meg, kunne ta frem forventninger, kjenne litt på de og kjenne den gode følelsen som sprer seg i kroppen og stresset som viskes vekk:-)
Denne helgen byr på venninnebrunsj, filmkveld, trening og kanskje litt baking?


Ellers blir det nok sying av flere hjerter, disse har jeg tenkt å ha i kjøkkenvinduet til jul, gjenstår bare å henge opp med røde bånd.
Jeg har aldri vært spesielt "julete" av meg tidligere år, men etter at jeg kjøpte meg mitt eget krypinn like før jul i fjor, har det sannelig blitt endringer på den fronten ja!
Nå har jeg bare MASSE idèer til ting jeg har lyst til å lage og pynte med, og gleder meg til å sette igang med alt sammen:-)


Røsslyngen er i hus, både på kjøkkenet og i stua. Digger fargen!

Egentlig ville jeg bare takke for alle søte og koselige kommentarer, de lyser virkelig opp dagen min!
 Håper dere også får en RIKTIG GOD HELG! :-)

Klem, Rosa


5 kommentarer:

  1. Å så søtt jule hjerte :) jeg ser for meg hvor koselig det blir i ditt vindu til jul ! Jeg har også kjøpt kk jul nå , man får så mye inspirasjon av å være i bloggland og slike blader :)

    Ha en koselig kveld og helg :)
    Klem fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Helg er herrrlig!
    Beste tiden i uka;)
    Blir det noe loppemarked på deg denne helga? Ikke på meg.
    Kos deg!

    Klem fra meg! Duse Pasteller:)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Tusen takk for den hyggelige kommentaren, det setter jeg virkelig pris på!
    Jeg har også kjøpt de to jule bladene ;p jeg følte meg litt dum, men.
    Hjertet du har sydd er kjempe flott!
    Jeg håper helgen din har og fortsatt vil stå til forventningene dine :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisan Rosa
    Nå har jeg lest ditt forrige innlegg om hvordan jeg rev deg brutalt opp fra en avslappende stund på sofaen!!! Beklager så mye, hi,hi..
    Så fint du skriver!
    Og tusen takk for din søte kommentar angående KK-reportasjen hos meg.
    Og så er du godt i gang med å forberede jula ser jeg med flotte hjerter i fleng. Selv om jeg har sydd en del hjerter før, synes jeg hjerteformen er vanskelig. Jeg vet ikke hvor mange hjerter jeg oppgitt har hevet i søpla, for formen ikke har blitt særlig fin.
    Ha en glad lørdagskveld!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Hei, så fint hjerte du har laget. Ha en fin helg. Hilsen fra Wilhelmine

    SvarSlett