lørdag 3. desember 2011

Og DER kom julestemninga!


Jeg vet jeg banner i Bloggeland nå, men jeg hadde egentlig tenkt å droppe hele jule- pyntinga jeg...
Følte liksom at det bare ble mas og kjas, og masse penger brukt på ting jeg egentlig ikke trengte.
Og har vært fornøyd med den (uortodokse) løsningen.
Helt til i går, da jeg syklet til jobb og så alle stjerner og lys i vinduene jeg passerte.
DA kom julestemningen til Rosa også:-)

Så i dag har jeg rotet i skuffer og skap, og vært en liten sving innom Kremmerhuset.
Og jeg kan love dere de har mye fint nå, ojojoj...
Så nå blir det pynting med hvitt, sølv og natur i Rosa- hjemmet, dere skal få se i morgen.
Blir så fint!

Men først: 
sushi!
Mmm...

Håper dere har en superfin lørdag og koser dere like mye som jeg gjør.

Klem, Rosa

3 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen...har lyst til å droppe allt jeg også, får jo liksom overdose av det hele jeg;) Kos deg med sushi...nå fikk jeg også lyst på det;) Ha en fin lørdag, klem W

    SvarSlett
  2. Hei Rosa!

    Forstår deg veldig godt :) Her i Kristiansand er plenene grønnere enn noen gang... Ikke mye som minner om jul akkurat... Men i går fikk jeg pinnekjøtt på julebordet på jobb, det reddet julestemningen min :)

    Gleder meg til å se bilder av et julepyntet hus :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Julestemning her også! TOM VASKET OG RYDDET I SKAPENE PÅ BADET:)))

    SvarSlett