onsdag 28. desember 2011

Danseglede og hverdagskos

Bilde fra Weheartit

Siden "Dagmar" fortsatt herjer Østlandet, og i tillegg har fått med seg Herr Regn, frister det ikke så veldig å bevege seg utendørs...Men når grunnen er Zumba med en helt super instruktør er det liksom bare å ikle seg regndress og støvler og komme seg avgårde (As u know, jeg har fortsatt ikke lappen:-p). Lite som slår latinske rytmer og danseglede når det kommer til humør- boost for min del:-)
Danser dere zumba forresten?

Hva bildet over har med dette å gjøre? Nja, ikke allverden. Men når jeg kommer hjem fra trening skal jeg tenne i peisen (eh... ok... tenne masse levende lys da!), ta på joggebuksa og koke en stooor kanne te før jeg synker ned i sofaen foran "Mildred Pierce" på NRK. (Utrolig bra serie, see it!).

Håper DU har en fin kveld, med eller uten trening:-)

Klem, Rosa

PS: Takk for fine kommentarer på forrige innlegg, dere er så himla positive! Hehe... 

1 kommentar:

  1. Det blåser godt på Sørlandet også :)
    Koselig, i alle fall om man slipper å ut:)

    Ha en fin kveld, søte du!

    Klem Gitte

    SvarSlett