mandag 26. desember 2011

Nye takter


Jeg har lenge ønsket å gjøre ganske store endringer i kostholdet mitt. Ikke fordi jeg vil slanke meg noe særlig, men fordi jeg lengter etter mer energi, kreativitet og overskudd i en travel hverdag. Jeg har lest oppskrifter, kostholdsblogger, treningsblogger, lavkarbo- bøker og you name it, uten helt å finne noe som var riktig for meg. Men så kom jeg tilfeldigvis over bloggen til Maren og følte at "Endelig!"

Dette kommer fortsatt til å være en blogg med hovedfokus på interiør, men det er nok mulig det vil snike seg inn litt mer trening, kosthold og livsstil etterhvert. 
Og da lurer jeg på: Er det noe dere synes er ok, eller blir det å "blande korta"?
Setter STOOOOR pris på tilbakemeldinger, positive som negative:-)

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    For min del må du gjøre
    akkurat som du vil... Du kjenner
    jo deg selv og må jo lage bloggen
    din på den måten du liker den best :)

    Jeg har jo fokus på interiør, men det
    har jo kommet noen andre ting der også
    av og til...

    Skjønner deg veldig godt i forhold til
    mat, trening og energi. Jeg mangler litt av
    det selv. Og det er vanskelig til tider, synes jeg.

    Bloggen din er fin uansett ;)

    Mange klemmer til deg!
    :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å lese om ditt nye prosjekt :) Er herlig å blil inspirert på andre områder enn bare interiør..

    Lykke til!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Hei og hopp frøken Rosa!!
    Synes helt klart det er lov å snike inn andre ting på bloggen, så det skal du ikke tenke på :)
    Hvordan ligger du an til imrg? Er du klar? :)

    Stor klem fra Ida & Wilma

    SvarSlett
  4. Du må mer enn gjerne "blande korta" for min del, kjenner jeg må kikke på bloggen du fant..:)

    SvarSlett