lørdag 29. desember 2012

Romjul, undring og fine blomster


Dårlig med jule- innlegg her på bloggen, beklager dette, men regner samtidig med at dere får overdose overalt ellers? ;-)

Julen ble mye mer stille og rolig enn jeg hadde planlagt, eneste action som har vært hittil er legevakt, venting, antibiotika- kurer og bihulebetennelse. Ikke anbefalt!
Men nå begynner heldigvis formen og komme seg og det ser ut til at den planlagte nyttårsfesten vil gå som planlagt (jeg er heldigvis "bare" gjest, hihi). Skikkelig klar for litt fest og fart nå! :-D

Når man er syk får man jo mye tid til å undre seg (les: irritere seg) over mangt og meget. Og det jeg lurer mest på akkurat nå er hvordan i ALLE dager denne halv- erotiske triologien "Fifty Shades" har blitt slik en hit??? 
Jeg har lest utdrag og makan til dårlig språk og lite troverdig plott skal man lete lenge etter!!
Vil man lese erotisk litteratur som i tillegg er godt skrevet og har en spennende historie, bør man heller kaste seg over f eks "Historien om O". Der snakker vi saker;-)

Håper dere koser dere max disse dagene, jeg gjør så godt jeg kan.
*fnis*

Klem, Rosa

PS: DIGGER at Bunnpris selger de nydeligste rosene til 19 kr buketten i dag! Løp og kjøp!

2 kommentarer:

  1. Juhuuu, så kjipt at du ble syk til jul... :(
    Men fint og høre at du er på bedringens vei da ♥
    Hehe, så boken er dårlig ja... jeg fikk den til jul, men har ikke startet på den enda, ble litt spent nå altså, på om alle de som sier at den er SÅÅÅ bra tar feil, hahah:))

    Ha fortsatt fine juledager Rosa, og kooos deg med nyttårsfeiring:)

    SvarSlett
  2. Hei søte!
    Bare innom for å takke for herlig inspirasjon i 2012. Gleder meg til å følge deg i 2013.
    Klem Gitte

    SvarSlett