lørdag 1. desember 2012

Ønskeliste fra HVIIT.NO





Legg til bildetekst
Det er sjelden jeg hiver meg med på utfordringer om dagen, men denne MÅTTE jeg bare ta.
Selv om den var alt annet enn enkel;-)

Utfordringen er å vise sin ønskeliste fra den nydelige nettbutikken hviit.no .
Ikke lett når man har lyst på ca ALT:-)
Siden jeg fortsatt er syk (blææææææh), viser jeg hva JEG ønsker meg til jul. 
 Synes jeg fortjener dette.
 *fnis*

Hver søndag trekkes en vinner, og jeg krysser alt jeg har fra NÅ! for at den heldige denne uken blir stakkars, syke meg (som sikkert hadde blitt frisk i rekordfart om disse herlighetene dukket opp på Posten)
 :-D
Om du også ønsker å delta kan du trykke her

Nå er det på høy tid å fylle tekoppen, varme en STOR kanelbolle og ta seg en real bloggerunde.
God helg, nyt den!

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Flotte ønsker ja:))
    Masse goood bedring til deg, Rååååsa, håper du blir fort frisk ♥

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Mange fine ønsker da, søta!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett