søndag 25. mars 2012

VÅR


Hjemmelaget gulrotkake, mørkbrent varm kaffe og nydelige roser fått av mamma.
Lykke på en søndag:-)

Våren har kommet for fullt til Østlandet, og det er nå jeg skjønner nøyaktig hvor mye vi trenger sol og varme! Ikke det at jeg vanligvis er sur og gretten, men det er som om problemene minsker i sollyset:-)
Flere som har det sånn?

Har ikke helt den store blogge- inspirasjonen om dagen, og da holder jeg meg heller unna.
Men jeg er flink til å snik- lese deres blogger, hihi...

Håper nettopp DU har en deilig søndag:-)

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Den kaka så god ut! Her blir det vafler (mannens store favo, jeg er ikke så glad i det og spiser ett hjerte eller to for syns skyld)

    Herlige bilder!

    I dag har vi bare malt, flikket, sparklet - lurt inn en lang sykkeltur og nå sitter jeg og leser korrektur på annonser og lurer inn en bloggpause nå og da :)

    Snart skal vi grille - det skal bli så deilig!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei Rosa :)
    Gratulerer så mye med B på eksamen ღ
    Kan tenke meg at du ble glad :)
    Nydelige bilder her også, fikk bare
    så lyst på kake, hihi... Det ble vafler
    her i dag, godt det også... Ønsker deg
    en fortsatt fin søndag, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Åja, solen gir oss ekstra energi og glede, det er helt sikkert:)
    Ta og snikles litt inne hos meg og da vel, og bli med på give-aways og gavedryss:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder.
    Synes alle virker mer glade når det er sol og varme ute,
    det er herlig.

    Fin søndagskveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Mmm, det er aldri feil med kake og kaffe :-) Og det der med bølgedaler i blogge-overskuddet er sånt som kommer og går. Nyt heller våren, og blogg når du føler for det :-D

    Stor klem

    SvarSlett