søndag 4. mars 2012

Problem- område! (nei, snakker ikke om bakside lår nå)

I stua, på vei inn til soverommet, har jeg en liten vegg (150- ish cm lang) som jeg ikke får bestemt meg for hva jeg skal gjøre med.
 Noe av problemet er den bittelille veggen på motsatt side. Mellom veggene er det 87 cm (jepp, har målt). 

Bilderas:





Hva ville dere gjort???

Løsningen må være forholdsvis:
- billig
-enkel
 - kjapp
- luftig
- gjerne dekke flere behov

Jeg trenger plass til mange bøker, i tillegg til at det hadde vært fint med en liten "kontorplass". 

Alle forslag mottas med STOOOR takk:-)

Klem, Rosa

1 kommentar:

  1. Hmmm... det der så ikke lett ut, men ett smalt møbel kunne gjort seg.

    Jeg hadde kjøpt meg denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10139134/

    og bygget hyller rundt og opp. Men jeg vet ikke....

    Ofte så kommer løsningene etterhvert...

    Her har vi vært på fotomesse og svermet i Lillestrøm.
    Ønsker deg en fabelaktig søndagskveld.
    klem

    SvarSlett