tirsdag 8. februar 2011

Tirsdags- sjekking!?


I dag fikk jeg følgende melding i innboksen min på Facebook:

hei du ;)
er kanskje litt rart å sende en meldig bare sånn ut i det blå :)
men ville så gjerne sende deg denne hilsen å si at jeg syns du var så utrolig nydelig;) skjønhet lyser av deg ;) så attraktiv ;)


håper du vil bli kjent? ;) hadde vært hyggelig ;)
Hadde blitt så glad ;)
håper du har en fin dag ;)
klem ♥ ♥ ♥

Fra et menneske jeg ikke ANER hvem er!
Jeg søkte selvsagt både her og både der, og fant etter litt investigation ut at gutten med hjertene var 23 år og bor i samme by som meg. SKUMMELT!
Vi har ingen felles bekjente og jeg har en helt lukket profil for alle andre enn vennene mine. Så han har kun sett bilde og navn.
Jeg setter pris på initiativ, FOR ALL DEL!
MEN HVA I HIMMELENS NAVN ER GREIA MED HJERTENE???
Det var de som virkelig satte meg ut!
Tydelig at våren er på full fart inn over landet iallefall!! ;-)
Ha en fin kveld med eller uten sjekking, hehe...
Klem, Rosa

PS: For de av dere som lurer: nei, jeg svarte ikke. Jeg ble ikke like betatt av bildet hans som han tydeligvis ble av mitt, for å si det sånn;-)

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ ;) Så søtt ! Ikke rart han ble betatt av deg da :)

    Kos deg i kveld ROSA :)
    klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Oioioi, så spennende da, og kjekt med sånne komplimenter:). Men tror jeg hadde vært litt skeptisk jeg også.... Du kan jo gå rundt på fb og se om du ser noen flotte gutter og sende en flørtehilsen til dem, hehe;). Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  3. "phjjjuttpjuuuuu!!"
    (et forsøk på tekstet plystring..)
    Koselig med slikt da! Selvom man kanskje ikke "føler" helt det samme tilbake ;)
    OG du bilder KAN jo lyve - så du kan jo kanskje ta sjangsen...aldri for sent å snu!

    KLEM

    SvarSlett
  4. Hahaha så vittig...ja våren er jo i annmars og det begynner kanskje å bruse litt i blodet til enkelte.
    Du får ta det som et komplimang, det får man aldri nok av!
    Det er lenge siden jeg har hørt noe sånt fra en tyveåring i allefall.;P Svar han du.....hihi, får jo ikke mer morro enn man lager sjøl!!

    SvarSlett
  5. Ha ha ha, men du er vel likevel utrolig nydelig. ☺

    SvarSlett
  6. Heisann.

    He-he-he, jeg ler litt jeg, synes det var litt søtt av "gutt23". Jeg skal være ærlig å si at jeg HATER fb, så inni granskauen også. Men det er av helt andre grunner en små-vår-yre gutter på 23 :O)
    Ta det til deg og nyt oppmerksomheten :O)

    Ha en fin fin tirsdag.
    Klem Linda..

    SvarSlett
  7. Hehe. :-) Lykke til med å finne ut hvem det er! :-) Det skal ikke være lett når noen plutselig tror det er mai og de begynner å bli våryr. :P

    SvarSlett