søndag 6. februar 2011

Det vakreste i verden

Søndag betyr trening, men ikke i dag! (Vræææææl, brudd på rutinene??? Ojojoj...)
I dag har jeg nemlig vært på bebis- besøk!!!


Her ser dere en forelsket Rosa og èn uke gamle Sander. Sukk...
(Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av meg selv i samme slengen, selv om det er bittelitt skummelt også;-)).
Jeg elsker babyer, men er ikke overbevist om at jeg MÅ ha egne...
Men skal innrømme at det rykker litt i høyre eggstokk her altså, hehe...


Gave måtte jo gullgutten få, og hva passer vel bedre enn Tigergutt?
Synes det er gørr kjedelig at gutter kun skal gå i blått og jenter i rosa, og heldigvis var mammaen enig med meg i det:-)

Resten av kvelden burde vært tilbragt sammen med studiene... men siden jeg har ca NULL motivasjon på den fronten om dagen, synker jeg like godt ned i sofaen med stor tekopp og "Jane Eyre".
... nesten uten dårlig samvittighet;-)

God søndag til deg som titter innom:-)

Klem, Rosa

8 kommentarer:

  1. Ååååå, her begynte det plutselig å rykke mye!! :p Fin liten gutt!! Kos deg i kveld, med akkurat det du har lyst til!! :) Klem.

    SvarSlett
  2. aaaw, skjønn baby og skjønne deg :)
    Så stilig sett, jeg er helt enig, barn skal gå med alle regnbuens farger.
    Kos deg med boka di :D
    klem

    SvarSlett
  3. Herlig bilde :) Søte begge to !! Så gøy at du har lagt ut bildet av deg selv, jeg har også gjort det ;) Veldig skummelt ja ;)

    Kos deg i kveld :)
    klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Ntåååå, så skjønn bebis ♥ Og nydelig dame, hihi!
    Kjempefint Tigergutt-outfit du hadde kjøpt, artig;))

    Ha en fin, ny uke!

    Klem line

    SvarSlett
  5. Åhhh, kjenne det rykke både her og der eg altså...
    *sukk*
    Hadde liksom aldri sett for meg at eg barra sku ha ein unge. Men ein mann e grei å ha te det formålet har eg hørrt, så då blir det ikkje heilt med ein gong jaffal.

    Fine deg og da! Du ser så frisk og opplagt ut atte! Kosa deg med dei litt kjekkare bøkene du snupps! E viktig det og ser du :o)

    Og Superkokken Wilhelmine ja...
    Både eg og Andregasellen har gitt klar beskjed om at hu ikkje ska styre med masse mat og greier, sjøl om det sjølsagt e fristande å få full oppvartning, tihi :o)
    Det blir rektigt så spennande ja, og det ser jammen meg ut te at me blir ein gjeng og.

    Håpe du får ei aldeles strålande nye veka vennen!

    SvarSlett
  6. Nydelig guttebaby, Sander er et flott navn.
    Jeg gleder meg veldig til det er min tur, men blir ikke med det første.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett