søndag 8. desember 2013

Julestemning



I dag våknet vi til full vinter på Østlandet, og for første gang må jeg si at jeg synes det er gøy med snø!
Jeg er ingen vinter- person, men må innrømme at det hvite, tykke, teppet som har lagt seg i løpet av morgentimene virkelig satte stemningen.
Rosahjemmet bærer også preg av at det nærmer seg jul, selv om fargen rød er totalt fraværende. 
Natur, tre og hvitt setter stemningen, og selvsagt masse levende lys.
Kos!

Ønkser dere alle en nydelig 2.søndag i advent:-)

Klem, Rosa

PS: Takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg, de varmet! 

PPS: Ser at det er en god stund siden jeg har tatt bilder, veldig flink til å få med fingrene;-)

5 kommentarer:

  1. Jøss er du på bloggen *ler*

    Koselig med ett livstegn fra deg, søta!

    Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
    Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Så koselig du har fått det :)
    Ønsker deg en fin adventstid videre :)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder du har tatt :) Du har det veldig fint!

    SvarSlett
  4. Woop woop, savner ditt blide vesen i bloggeland:)
    Men godt du "henger rundt" og gir noen spor innimellom ♥

    De bildene av disse barna heter Vee Speers, men jeg tror ikke de er og få kjøpt i Norge.
    Jeg vant en bok med mange bilder i en give-away, så jeg har faktisk ikke peiling på hvor de er og få kjøpt, men jeg vet de fleste kjøper de via en svensk nettside... Søk på Vee Speers i allefall:)

    Ha en strålende vinterhelg ♥

    SvarSlett
  5. By the way - vet at noen har sendt mail til de som selger disse bildene i Sverige og fått de til og sende til Norge:)) Så prøv på det du:)

    SvarSlett