lørdag 6. oktober 2012

Hva skjeeer´a??

WHAT??? 
Er det virkelig 5 uker siden jeg har lagt ut noe mer eller mindre meningsløst???
Jeeeez... 


Neida, jeg har ikke blitt heeelt fjortiss;-)

Som dere ser av bildet:
Jeg har det finfint om dagen:-D
Selv om hverdagen består mest av "jobb og sånn", blir det altså tid til latskap og godis også.
Ellers vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart meg, hihi...

For å fortsette på det litt overfladiske sporet, er jeg nå på jakt etter den perfekte Vesken.
Den som funker både til jobb og fritid, er av god kvalitet, har både små og store rom og er DRITFIN;-)
Tips mottas med takk:-)

Håper dere fortsatt er der, lover full skjerpings på blogging fremover!

Klem, Rosa

1 kommentar:

  1. Juhuuu på deg:))
    Så flott med et livstegn, godt og høre at du har det FINT ♥

    Ha en kul kveld, og en FAB søndag:))

    SvarSlett