torsdag 30. august 2012

Beauty with heart


LOVER at jeg ikke skal "tvinge" på dere masse reklame for den FANTASTISKE bedriften jeg jobber i, men litt må jeg få lov å komme med, spesielt når det både er viktig og bra:-)

Ble så glad da jeg fikk se denne saken i KK nr 35 som kommer ut i morgen!
Vi kommer til å kjøre en stor kampanje for å både spre kunnskap, og få folk til å støtte opp om disse 3 sakene. 
Formålene er spesielt valgt ut av oss, med bakgrunn i 3 av våre verdier: 
- menneskeverd
- dyrevern
- miljøvern

Jeg håper dere kjøper Lip Butteret og støtter opp om 3 norske organisasjoner som sårt trenger din støtte.
Kom gjerne innom butikken min i Bogstadveien i Oslo, så kan vi jo hilse på samtidig! :-)

Klem, Rosa

3 kommentarer:

  1. SÅ bra å finne på noe slik! dette burde ha blitt spredd, over alt!

    SvarSlett
  2. Hei min aller fineste fine :)

    Først må jeg takke deg for alle de fine, gode og herlige kommentarer inne hos meg - du er fabelaktig!

    Når jeg først startet og blogge tenkte jeg at jeg skulle være flinke og besøke alle som besøkte meg hver dag, det gikk finfint så lenge jeg hadde 5 lesere, men nå... nå har jeg ikke sjangs. Vit at jeg gjerne skulle kommentert oftere, men tiden strekker dessverre ikke til.

    så bra du opplyser om sånne ting som det her. Skal nok kjøpe, men vil jo kjøpe hos deg da, for jeg vil jo at du skal ha god omsetning.. hihI!

    Happy søndag til deg,
    her blir det taco, armkrok og strikking :)

    -Maia

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    takk for alle de varme og gode ordene du legger igjen hos meg - du er underbar!

    Jeg skulle så gjerne besøkt deg oftere, men tiden strekker dessverre ikke til. Vit at jeg setter umåtelig pris på dine besøk *hoppende glad*

    Ønsker deg en fin weekend. Jeg har endelig litt alenetid, mannen jobber sent og jeg sitter med en chablis, Love actually og laptopen min *lykke*
    -Maia

    PS! Vi mååå møtes snart!

    SvarSlett