mandag 25. april 2011

Påskefilosofering


Sitter her med kaffekoppen og småtrøtte øyne og mimrer over årets påskeferie.
For ferie har det vært! Hele 10 dager fri ble det på meg i år, UTROLIG deilig.
Selv om det selvsagt har blitt en del eksamenslesing (not so deilig, men høyst nødvendig).
Må si jeg ser frem til å få unna både eksamen og oppgave- innlevering, slik at jeg kan konsentrere meg mer om treningen og å være sosial igjen, ikke minst det!!!
Heldigvis har jeg dere, ellers vet jeg nesten ikke hvordan jeg skulle overlevd;-)
SÅÅ deilig å synke ned i sofaen på kvelden med pc'en i fanget, te i koppen og titte innom alle de herlige og inspirerende bloggene deres:-)
 
Forutenom studier har det da også blitt tid til kakebaking, ALLE Varg Veum- filmene (Trond Espen Seim: om du leser denne bloggen er det BARE Å RINGE, I'm yours! ANYTIME!! ;-)), ett par bøker (bl a "Den tidsreisendes kvinne"- en alldeles nydelig kjærlighetshistorie, anbefales på det varmeste), en del kaffekopper på balkongen og litt shopping:-)
En deilig påske, men nå er jeg veldig klar for travle hverdager igjen.
Tidlig opp, jobbe, trene... ja til og med klesvask!
*smil*
Jeg liker ferie, men jeg DIGGER hverdager:-)
 
Håper dere har kost dere masse disse dagene, gleder meg til å oppdatere meg på hva dere har tilbragt dagene med:-)
 
Og velkommen til alle nye følgere, sååå koselig at så mange trives her hos meg og legger igjen de søteste kommentarer. Må jo bare bli glad av sånt!
 
Ha en super 2.påskedag:-)
 
Klem, Rosa

7 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har hatt en perfekt påske!
    Herlig med småsysler, samt få tid til både bøker og film...

    Kos deg masse på denne siste påskedagen:)

    Nydelige bilder forresten, stor klem

    SvarSlett
  2. høyrest ut som herlege dagar

    eg seier ja til både Trond Espen Seim og Den tidsreisendes kvinne ;O)

    -klem til deg

    SvarSlett
  3. Høres ut som om Rosa har hatt fiiine dager:-) Jeg er imponert over at du har eksamenslest også!! Deilig med ferie, men ja, helt greit at hverdagen kommer:-)
    Klem!

    SvarSlett
  4. Herlige dager for frøken Råååsa! Det er bra;)
    Det har jo nesten vært som en bra sommerferie dette ♥
    Flinkis du som er igang med Zumba igjen, godt og komme tilbake til normalen etter slike late dager med masse god mat og godis;)

    Klem line

    SvarSlett
  5. Du har hatt en fin påske, det er godt å høre. Hva tar du eksamen i? :) Lykke til med lesingen hvertfall:)

    SvarSlett
  6. Hei snuppa:)

    Tusen takk for dine fantastiske kommentarer:):) Du gjør meg glad:)

    Elsker Varg Veum jeg også, har sett alle utenom den som går på kino nå:)
    Godt å høre at du har kosa deg masse i påska, har jo vært sommervær:)

    Ønsker deg en flott uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. hei søta!

    håper du haar det bra og har kosa deg masse i påsken!

    har linka til deg ikveld.. ;) hihi!

    kos

    SvarSlett