onsdag 23. mars 2011

HAPPY!!

Uka startet ikke akkurat på best mulig måte...
Men så er det akkurat som om det er en balanse i det hele likevel!
De gode nyhetene startet i går og fortsatte i dag, og ja, jeg var en av de "heldige" i årets skatteoppgjør:-)

OG IKKE NOK MED DET, jeg har fått ENDA EN award også!!
*heldige meg*


Denne gangen fra søte Elin med den kreative bloggen Fragmenter 
*SMIIIL*
Tuuuusen tusen takk, skjønne deg!

Awarden innebærer at jeg skal fortelle 8 ting om meg selv. Hmmmm...
Nå er det jo ikke mange dagene siden sist jeg la ut om meg selv, men jeg har mer å fortelle jeg (hehe...), so here it goes:

Dette er vel ikke akkurat noen "nyhet", for som dere vet: I love pink!
Fargen gjør meg GLAD langt inn i hjertet!
Likevel har jeg overraskende lite rosa både i garderoben og interiøret...

Jeg ELSKER å trene!
Får jeg ikke trent i gjennomsnitt 4 dager i uka blir jeg sur, grinete og deppa- helt sant!
Zumba er pr nå den absolutte favoritten, men det går også i step, tredemølla, styrke, pilates og yoga. Variasjon er alfa og omega!

Og apropos trening:
jeg har en fortid som magedanser!
Danset 2- 3 dager i uka i nesten 4 år- inntil jeg plutselig ble lei og gikk tilbake til helsestudio.

Jeg fremstår som en tøffing, men er livredd edderkopper og har skikkelig klaustrofobi. 

Yndlingsfilmen min over alle er "Pretty Woman", en film jeg har sett 28 ganger!

Jeg er født og oppvokst på en liten øy på Helgelands-kysten, men kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake. Nå bor jeg midt i sentrum i Vestfolds "hovedstad" og stortrives med kort vei til alt.

Korte avstander er også en fordel siden jeg ikke har sertifikat, som en av de veldig få jeg vet om. Jeg får stadig spørsmål om jeg ikke skal se å få tatt lappen, og mitt svar er at "joda, det skal jeg. Den dagen jeg eventuelt blir gravid". Jeg har ingen planer om barn med det første...

Rydde, planlegge og å lage systemer gir meg ro i sjelen.
Absolutt alt har sin faste plass i leiligheten min og enkelte har vel hintet frempå at jeg kanskje er litt vel ivrig på denne fronten... Noe jeg selvsagt ikke er *ler*

Nå føler jeg at dere vet MYE om meg, nesten skummelt mye, hehe...

Awarden skal nå sendes videre til 5 blogger som har under 100 følgere.
Jeg har snust litt rundt og valgt noen som jeg mener fortjener å "løftes litt frem" :-)


Ha en fortsatt super onsdag, dere skjønne:-)

Klem, Rosa

3 kommentarer:

  1. Takk for all den skumle informasjonen. ☺ Nå skal jeg sjekke de bloggene du linker til.

    SvarSlett
  2. Hei, Rosa :)
    Tusen takk for award - det setter jeg stoor pris på, snille du :) Jeg skal ta tak i den når jeg får familien opp på beina igjen - her har det vært tøffe tak med diverse sykdom...

    Digger de fine putene dine!! Herlige herlige farger!
    Ha en fin dag!

    KlemMarit

    SvarSlett
  3. Hei Rosa!

    Tusen takk for denne awarden! Utruleg hyggeleg start på dagen min!

    Håapr du får ein fortsatt fin og - fohåpentligvis- solrik dag! :-)

    Klem, Rangla

    SvarSlett