onsdag 17. september 2014

"Verdens beste", vol 1.0


Siden bursdagen er veldig nær (i morgen faktisk!!), fant jeg i går kveld ut at jeg måtte prøvebake en ny kake. 


Som alle mine "gamle" følgere vet, er jeg er person som eeeeeeelsker orden, struktur og planlegging, og er ikke den mest eksperimentelle. 
Men når det kommer til kaker, DA er det mest gøy å prøve noe man aldri har prøvd før! Og gjerne dagen før en stor begivenhet! 
*ler*


Det kan jo ikke alltid gå like bra, men i går gikk det faktisk overraskende fint!
Etter en litt trøblete start der jeg ikke klarte å skille eggeplomme og eggehvitte (jada, selv jeg sliter med sånt;-)), gikk det seg til og jeg sier meg greit fornøyd med resultatet! 
Litt godt stekt, men ellers helt innafor! 
A er som menn flest, fornøyd ca uansett, så han godkjente med krem rundt HELE munnen, hehe... 

Snart helg, hva med å bake en kake og overraske mannen med? Sjansen for at han blir imponert er så godt som 100%, uansett hva du selv synes ;-) 

Klem, Rosa

PS: Trenger kanksje ikke si at jeg snart er i gang med versjon 2.0? ;-) 

1 kommentar:

  1. Heisan Rosa
    Aller først; tusen tusen takk for koselig hilsen på bloggen. Det varmet! Ja, det er mange av de gamle traverne som har gitt seg, så vi får prøve å holde koken! Høsten er mer bloggtid også, føler jeg. Verdens Beste er en nydelig kake, og den kaken jeg føler jeg får best til. Jeg er ikke noen stor kakebaker, jeg liker best å lage brød og rundstykker med fyll men har en fin oppskrift på Verdens Beste som alltid funker. Det er jo en super festkake.
    Ha en strålende dag i solen!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett