torsdag 30. januar 2014

The artist known as… me!


Endelig kom det egenproduserte "kunstverket" opp på veggen!
Føles litt rart å ha noe man selv har malt på veggen i stua… men det er jo litt kult også da;-)

Når man sliter med å finne bilder som virkelig "snakker til en" (og siden Vee Speers sine er så vanskelig tilgjengelige, grrr…), bestemte jeg meg rett og slett for å ta saken i egne hender.

Fargene er noe dusere og kler veldig godt alt det hvite ellers i leiligheten.
En skikkelig fargeklatt, rett og slett!

Her laver snøen fortsatt ned, men det gjør ingenting, for jeg har jo våren i stua allerede, hehe…

Riktig fin torsdag til dere alle, make it a good one:-)

Klem, Rosa

3 kommentarer:

  1. Gøy å ha egenprodusert på veggen da :)
    Jeg liker best å ha bilder jeg eller mannen har tatt på veggen, blir litt mer personlig enn ikea!

    SvarSlett
  2. Så flink du er :)

    SV: så du trodde jeg var prego altså. hahaha! Syns du jeg er blitt så tjukk *ler*

    klemklem

    SvarSlett
  3. Egenprodusert er morosamt :)
    Sender en vinskål i onsdagsnatten :)

    SvarSlett