søndag 12. mai 2013

Søndags- inspirasjon




Endelig et interiør- relatert innlegg igjen! ;-)
Store deler av dagen i dag har blitt tilbragt i sofaen med diverse interiørmagasiner i den ene hånden og kaffekoppen balanserende i den andre. 
Trengte virkelig en sånn dag, lat og inspirerende!
Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg må som regel roe heeelt ned før jeg klarer "ta inn" nye idèer og være kreativ. Noen som kjenner seg igjen??
Må liksom kjede meg litt før inspirasjonen kommer, u see? 

Det gamle, mørkbeisede skapet som før var bokhylle har nå blitt utstillingsplass for duker, kopper, boller og coctailglass. I de fineste rosafarger, hehe...
Har hatt store planer om å male skapet hvitt, men nå vet jeg ikke helt lenger.
*tenke, tenke*

Veggen ved siden av er i prosessen med å bli en inspirasjonsvegg, noe jeg har prøvd på flere ganger uten å bli helt fornøyd. 
Men nå føler jeg at den er på vei til å bli meg:-)
Dette er forresten veggen inn til soverommet, så det er ikke helt tilfeldig at jeg har valgt denne til inspirasjonsvegg. Håpet er at fine og inspirerende bilder skal gi meg gode drømmer også;-)

Håper dere nyter søndagen og har fått ladet godt opp til en ny uke!

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Herlig med slike dager!!!
    Idag har jeg også hatt en slik dag! Nyter solstrålene på terrassen, lager deilig mat, tur med Wilma og bare snoker rundt på nettet :) DIGG!

    Håper du får en flott uke vennen!
    ..og ikke slit deg ut nå!!

    Stor klem :)

    SvarSlett
  2. Nice! Liker fargene :D


    Ønsker den en superduper uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett