fredag 22. mars 2013

Flytting, vol 2.0


Jepp, det brune dere skimter bak stolene er flytteesker. De samme dere så i august i fjor, ja;-)
Rosa har bestemt seg for å trekke tilbake til hjembyen i Vestfold, nok storby nå!
Har hatt en fin og lærerik tid her i Oslo, men nå skal det bli godt å komme seg hjem igjen:-)

Siden jeg er en person som når jeg har bestemt meg for noe helst skulle ha gjordt det i går, er det jo helt naturlig at leiligheten i Oslo skal pakkes ned og vaskes i rasende fart!
9.april går turen sørover, og med full jobb +++ sier det seg selv at jeg ikke kommer til å kjede meg de neste ukene, *knis*.

Jeg har veldig lyst til å få til et lite bloggetreff i løpet av april/ mai i Tønsberg, er det noe stemning for det?
Trenger litt vår- inspirasjon til nye prosjekter, og ikke minst skravling med noen som forstår min fascinasjon for washi tape, Fiducia og ikke minst rosa:-D

Nå skal jeg slenge bena på bordet og ta meg et glass boblevann, 
GOD HELG alle sammen:-)

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Stemningen er på TOPP for bloggtreff! Hva med å ha et her i sukkertøysleiligheten? Ellers så finner vi et koselig sted i Tønsberg :)

    Spennende med flytting da! Tilbake til den gamle leiligheten eller er det ny leilighet på gang?

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Vi møttes jo i Tbg for evigheter siden og det hadde vært gøy å møttes igjen :)

    SvarSlett
  3. Flytting syns jeg er et pes. Greit å flytte om man ikke trives da. Herlige blomster på bordet, forresten :)

    God påske!

    SvarSlett
  4. God påske til deg og lykke til med pakking og flytting :) Klem fra Lene

    SvarSlett
  5. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett