torsdag 11. oktober 2012

Man tager hva man haver...






Den nye stua er ganske firkantet, mens den gamle var avlang, noe som betyr at jeg nå får plass til mer ting (rot?) enn tidligere. Dette førte til et tomt hjørne i stua, som jeg ikke har visst hva jeg skulle fylle med. Inntil jeg så idèen om "stige- nattbord"!
Soverommet har en liten hems med tilhørende stige , og siden jeg foreløpig kun bruker hemsen til oppbevaring, dro jeg like godt stigen ut i stua!
Selvsagt skulle jeg ønske den var hvit, eller kanksje en helt annen farge, men enn sålenge får den være som den er:-)

God torsdag til dere fine lesere, nyt dagen!

Klem, Rosa  

2 kommentarer:

  1. Hallo du!
    Sååå fint da! Likte den kroken der:)
    Koselig å ha deg tilbake her:)
    Jeg har vært veldig travel i det sist, så det har blitt litt dårlig med kommentering...:/ Men stikker innom så ofte jeg kan!
    Koselig at du trives i den nye jobben og Oslobyen!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Koselig krok:)

    ..og du bor i Oslo ja!!??
    Ja da må vi jo nesten få til noe engang....vi er flere her som har snakket omdet...så det burde vi klare!!:)

    ...ny jobb? Så spennende! Spent på hva det er jeg...*hihi*

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett