søndag 26. august 2012

God morgen! :-)


Hahaha, er ikke denne FANTASTISK??? :-D
Reddet min morgen iallefall;-)

Meget lite blogging om dagen, desverre. Merker at jeg savner det mer og mer nå som det går mot høst, så jeg satser på mer aktivitet utover i september. Håper ikke alle har glemt meg... 
*smiler smånervøst*

Neste søndag setter jeg snuten mot hovedstaden, iallefall for 1 år.
Kjente jeg trengte en ny start nå, på flere plan. Men det er ikke fritt for at det er store sommerfugler (og en porsjon angst) i magen. Stor avgjørelse, mye nytt.
Men jeg føler dette var helt riktig nå:-)

Ha en deilig søndag hvorenn du er, jeg setter straks snuta mot Oslo og varetelling... (not so great).

Klem, Rosa

1 kommentar:

  1. Slettes ikke glemt :)
    Gleder meg til nye innlegg :)

    Ha en herlig søndagskveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett