fredag 4. mai 2012

I tenkeboksen

Bilde lånt fra weheartit

Oh yes, friday it is:-D
Skikkelig klar for helg nå, hva med dere? :-)

Det har vært en mildt sagt travel uke, selv for meg! 
I går hadde jeg nemlig min første time som instruktør på treningssenteret i nabobyen, og jeg kan fortelle dere at det ligger MYE jobb bak i form av å sette sammen, øve inn og gjennomføre timen! 
Jeg er fornøyd med egen innsats, men vet jeg skal bruke myyye tid på å øve frem til neste time som er om en uke. Vil jo gi kundene en best mulig opplevelse, og da er det øve, øve, øve som gjelder:-)

Ellers er jeg i innspurt- fasen med bacheloroppgaven min som skal leveres om nøyaktig 1 mnd, i tillegg til jobb, egentrening, venner osv. Jeg storkoser meg om dagen, men som dere skjønner er ikke bloggen pri 1 akkurat nå;-) 
I tillegg er jeg veldig i tenkeboksen på om jeg skal gjøre en del endringer her inne eller ikke, med tanke på fokus og innhold, får liksom ikke helt bestemt meg... 
Som en del av dere vet er det trening, helse, kosthold og det å ta vare på seg selv jeg VIRKELIG brenner for, og jeg tenker derfor en del på å skrive mer om dette. 
Noen synspunkter? :-)

Nå må jeg virkelig se å komme meg avgårde, skal gjøre et spennende intervju til oppgaven:-)

Ha en FANTASTISK helg alle dere skjønne, det skal jeg! :-D

Klem, Rosa

4 kommentarer:

  1. Halloisen frøken sprek:)
    Så kult med egene treningstimer - flink du!!
    Jeg hadde syns det var knallbra om du skrev og trening, kosthold og livsstil - og blandet inn litt interiør og klær når det passet:)
    Er lov det:)

    Savner egentlig en slik inspirasjonsblogg med trening... jeg kommer aldri i gang, men hadde SÅÅÅ trengt det - give me some motivation ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  2. Hei søte!
    Noen ganger er livet utenfor bloggen viktigere :)

    Fin fredag til deg og dine!
    Her skal jeg legge siste finpuss på kurset jeg skal holde i morgen *skrekkblandet fryd*

    Klemklem

    SvarSlett
  3. Hei og hopp!!
    Du, jeg synes du skal skrive og ta bilder av det du virkelig brenner for!!
    Det er da det blir best resultat!!
    Er lov å blogge om akkurat det man vil..Er det som er så BRAAA!!!

    LOVE U :)

    SvarSlett
  4. Hei og hå:)
    Innom for og ønske deg en fiiiin søndag!
    Håper du har det fint i tenkeboksen ♥

    Klem klem:)

    SvarSlett