lørdag 21. januar 2012

Fineste skjerfet


Jeg har nærmest blitt avhengig av de nydelige skjerfene fra Becksøndergaard!
 Ull og silke er en fantastisk kombinasjon både sommer og vinter.
Dette skjerfet har jeg bestilt fra Frk Wickstrøm. Fantastisk butikk og service, og i tillegg sender de portofritt!!
Skjerfet matcher jo dessuten det siste tilskuddet i Mano- kopp - samlingen min, hihi...

Intervjuet på torsdag gikk bra, men vanskelig å anslå hvor bra. Det vet jeg i slutten av neste uke.
Trenger kanksje ikke si den kommende uka kommer til å bli laaaaaang?? ;-)

Nå er det bena opp i sofaen, te i koppen og ukeblader i fanget som gjelder.
God helg!

Klem, Rosa

PS: Fortsatt mulig å slenge seg med på Give Away'n, den finner du her

5 kommentarer:

  1. Kanonfint skjerf:), jeg har helt stjernedilla, hihi.
    Kos deg med te og ukeblad:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ojaaa, det skjerfet er lekkert:)
    Er helt avhengig av Becksøndergaard skjerfene jeg og, finnes ingen som er så gode som de:)

    Kos deg med lørdagen ♥

    SvarSlett
  3. Lekkert skjerf!
    Kjekt å matche kaffekoppen sin og:)

    Ha en fin lørdag!
    - AC

    SvarSlett
  4. Jeg elsker også BS-skjerfene. Det har vel blitt 7 stk i samlingen nå. Ull og silke er en superkombi. Like gode sommer som høst! Er det eneste jeg går med!

    SvarSlett