lørdag 18. desember 2010

Papirgalskap og retrolykke

Greit, jeg skal være den første til å innrømme det:
jeg har "tatt litt av" på papir- fronten. Rett og slett.
I dag var det STOR lykke i Rosa- hjemmet da den etterlengtede pakken fra Blafre ankom:




OOOOOOOH, LYKKE!!
Her snakker vi ekte retro- kjærlighet!
I`m in love... sukk...

Når vinteren begynner å slippe taket litt er det 110% sikkert at Rosa skal besøke den nye Blafre- butikken i Oslo, oh yes!
Kanskje kunne det lages et skikkelig retro-shoppe-bloggetreff utav besøket?
Selv om jeg har tilbragt mye tid i hovedstanden mangler jeg kjennskap til mange "perler", både når det gjelder mat og interiør. Det må gjøres noe med!

Tusen takk for overveldende respons på forrige innlegg, blir helt rørt jeg! :-)
Det er helt tydelig at Blogglandia ikke er som andre land, ikke minst i mangel på Jantelov. Her unner vi hverandre både hell og lykke, og gleder oss over hverandres suksess- det er ekte girlpower det!

Ha en deilig helg alle sammen, ikke glem å kose dere også midt oppi alle juleforberedelsene:-)

Klem, Rosa

5 kommentarer:

  1. Den butikken vil jeg også til asså, så fint papir. Kos deg med helg i julestria;)

    SvarSlett
  2. OI, det var ei herlig pakke du har bestilt!! :)
    Jeg kjøpte Blafrematboks til Eskil da jeg var på julehandel, med giraffer! Jeg blir gjerne med på retro-shoppe-bloggetreff!! :D Super ide!! Ha ei god helg!!

    SvarSlett
  3. Hei retro snuppa.
    Takk for det, ja men det kan jo godt være at vi får noe fint til jul også ;) (for å se det på den positive side)
    Jeg digger jo selvfølgelig alt du har bestilt! Gaver til seg selv er virkelig flott, da får man akkorat det man ønsker :D
    Ha en fin dag i morgen, klem

    SvarSlett
  4. åå her var det masse retro lykke, skjønner godt at du er glad!

    Innom for å ønske deg en flott julehelg:))

    Varm juleklem fra meg

    SvarSlett