søndag 31. oktober 2010

Ukeslutt

For en utrolig DEILIG helg dette har vært!
Fredag hadde jeg 2 gode venninner på taco & "Gullrekka" hos meg. Favorittmat, snop, tv og MAAASSE skravling til sent på kveld.
I går var jeg frk Hjelpsom for en annen venninne som nettopp har flyttet. Planen var å ha en aldri så liten fest, men siden vi begge var totalt utslitt etter uka som var, ble det dårlig med vin. Men middag og "Skal vi danse" funker det også;-)

I dag var planen å sove LEEENGE før jeg dro på trening. Nuvel...
Kl 07.25 orket ikke jeg prøve å få sove mer, jeg klødde jo i fingrene etter å sette i gang med symaskin og nye stoffer! 
Og her ser dere resultatet: 


 Som den ville og gale (kremt... litt iallefall da!) frøkna jeg er, så fant jeg ut at rosa måtte pryde julehjemmet mitt også!
Jeg er ingen stor fan av rødt og nisser overalt, men når rosa og rødt fikk lov å møtes ble jeg riktig så fornøyd med resultatet!
Hva synes dere? Ble det ikke ganske så sprekt? :-)


Kan jo ikke bare sy ETT når jeg første er i gang, så da ble det hjerter av alle de fine stoffene jeg kjøpte i går. Synes de passer så fint sammen, så disse vet jeg ikke helt om jeg har hjerte (hehe...) til å selge...
Eventuelt må jeg sy noen fler, slik at jeg kan ha disse i kjøkkenvinduet selv til jul.
Gleder meg til å henge de opp 1.desember (ja, det er IKKE lov å julepynt før det! Kanskje første søndag i advent, men jeg er jammen ikke sikker...)!

Håper dere også har hatt en skikkelig fin helg!
I morgen er det mandag, så da sier jeg i samme slengen:
HA EN STRÅLENDE UKE OG NYT HVER DAG:-)

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Hei. Kjekt at du vil være med på Give Away hos meg. Ekstra kjekt fordi jeg da fant bloggen din, den er kjempekoselig. Hjertene er bare NYDELIGE!!! Så flink du er:) Legger meg til som følger her jeg:)

    SvarSlett
  2. Rosa og rødt passer som bare juling det, så bare kjør på:-) Kjempefine hjerter!

    SvarSlett