søndag 2. november 2014

Julen kom tidlig i år...


Jada, jeg VET det bare er 2.november, men greit å begynne tidlig, sant? ;-)
Desverre ser det ut til å bli veldig stille på jobbfronten fremover, og da gjelder det å være kreative på flere fronter!
Julehjertene jeg lagde for noen år siden slo an, og med det friskt i minne, kastet jeg meg denne gang over skogen. For hva er vel vakrere enn naturens egne farger og vekster? 
Mest ekte, litt uekte. Finfin kombo:-)

Ønsker deg en deilig søndag, kanskje du også koser deg med kreative sysler? :-)

Klem, Rosa

PS: Om du har lyst på en krans eller fem så er det mulig å bestille og hente hos meg i Tønsberg:-)

3 kommentarer:

  1. Nå er det november og da er det endelig lov og tenke litt jul:))
    Så fin krans du har laget ♡

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Kære Rosa
    Måtte lige ind forbi din blog for at fortælle dig, at jeg simpelthen grinte, og grinte, og grinte, da jeg læste din kommentar på bloggen Hviit. Super godt argument for at ville vinde den smartphone :-) :-) :-) Og så vil jeg også lige sige, at jeg krydser fingre for at det bliver DIG, der vinder den :-)
    Klem Jeanette

    SvarSlett
  3. Det har visst vært stille hos veldig mange i bloggverden i desember og januar, men jeg håper du popper innom igjen snart du også :)

    Godt nyttår :)

    SvarSlett