lørdag 9. februar 2013

Boktips


Bare en kjapp tur innom for å tips dere om en helt FANTASTISK ny kokebok!
Forfatteren er aktiv bodyfitness-  (en "mildere" form for kroppsbygging enn bodybuilding) utøver og har vunnet ca alt som er av konkurranser.

I tillegg til dette er hun er knakende kjekk jente, som skriver åpent og ærlig om veien mot målet, hverdagen og ikke minst deler masse inspirerende og sunne oppskrifter.
For meg er Kristine er STOR inspirasjon til å bli den beste utgaven av meg selv.
Kanskje hun kan inspirere noen av dere også? :-)
Ta turen innom den supre bloggen hennes her.

Boka kan bestilles her eller kjøpes i de fleste bokhandlere fra uken av.
La deg inspirere til et sunnere og sprekere liv du også, jeg lover at du ikke vil angre;-)

Riktig god helg alle fininger, nå må jeg tilbake til rydde- pakke ned- kaste- prosjektet mitt før energien tar slutt! ;-)

Klem, Rosa

1 kommentar: